Spring naar bijdragen

Geen Matching Files To Load In Gsak


dhuit

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik probeer mijn pocket queries in Gsak te laden, maar daar geeft hij aan: Error No matching files to load. Import aborted.

 

Terwijl bij de preview er wel degelijk iets te laden is. Volgens mij doe ik niets anders als altijd.

Wat doe ik verkeerd?

Heb vorige week wel GSAK ge-update, maar dat zou daar toch niets mee te maken hebben?

 

Diane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

 

Ik probeer mijn pocket queries in Gsak te laden, maar daar geeft hij aan: Error No matching files to load. Import aborted.

 

Terwijl bij de preview er wel degelijk iets te laden is. Volgens mij doe ik niets anders als altijd.

Wat doe ik verkeerd?

Heb vorige week wel GSAK ge-update, maar dat zou daar toch niets mee te maken hebben?

 

Diane

 

het heeft vast niets met die update te maken, of werkte het voor die tijd wel?

 

met de preview bedoel je neem ik aan de preview op geocaching.com? en wat zijn dan de vervolg stappen doen je doet?

 

laat je bijvoorbeeld de pocket queries naar je mailen en sleep je dan de bestanden naar GSAK, of doe je dat anders? Ik ben vooral benieuwd wat je precies gedaan hebt waarna GSAK de foutmelding geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, de pq's worden naar mij gemaild in een .zip bestand en dan sleep ik ze naar de GSAK. Dan krijg je een scherm met load gpx/load/zip file en klik op ok. In dat scherm heb ik nog nooit iets veranderd.

bewerkt door dhuit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gebeurd er wanneer je (voor testen) het ZIP bestand uitpakt en de .GPX bestanden handmatig opent in GSAK?

 

Dan pakt hij hem dus wel. Weet ik nog niet waarom hij het op die andere manier niet doet, maar in elk geval gaat het met deze iets meer omslachtige manier toch ook. Dank je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, de pq's worden naar mij gemaild in een .zip bestand en dan sleep ik ze naar de GSAK. Dan krijg je een scherm met load gpx/load/zip file en klik op ok. In dat scherm heb ik nog nooit iets veranderd.

sleep je ze direct vanuit je mail programma? zoja, wat gebeurd er als je de zip file eerst naar bijvoorbeeld je desktop sleept?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...