Magneet Geplaatst 25 juni 2009 Geplaatst 25 juni 2009 Er is op dit moment blijkbaar een probleem met het aanpassen van ebgincoordinaten en uberhaupt het toevoegen van een waypoitn aan een cache zie ook dit draadje op het .com forum.
Ridder Tiuri Geplaatst 25 juni 2009 Geplaatst 25 juni 2009 Erg vreemd, ik heb vanavond de parkeerlocatie voor een nieuwe cache veranderd en het eerste WP. De verandering is gewoon geacepteerd En staat ook nu netjes op de pagina... Probeer het opnieuw zou ik zeggen
Nijen Geplaatst 25 juni 2009 Geplaatst 25 juni 2009 Erg vreemd, ik heb vanavond de parkeerlocatie voor een nieuwe cache veranderd en het eerste WP. De verandering is gewoon geacepteerd En staat ook nu netjes op de pagina... Probeer het opnieuw zou ik zeggen Maar die cache staat nog niet online zeker? Ik heb het laatst ook geprobeerd bij 1 van mij caches die al een tijdje online staat, en dan lukt het ook niet.
Ridder Tiuri Geplaatst 25 juni 2009 Geplaatst 25 juni 2009 Erg vreemd, ik heb vanavond de parkeerlocatie voor een nieuwe cache veranderd en het eerste WP. De verandering is gewoon geacepteerd En staat ook nu netjes op de pagina... Probeer het opnieuw zou ik zeggen Maar die cache staat nog niet online zeker? Ik heb het laatst ook geprobeerd bij 1 van mij caches die al een tijdje online staat, en dan lukt het ook niet. Tjek je hebt gelijk
Geopatra Geplaatst 26 juni 2009 Geplaatst 26 juni 2009 Erg vreemd, ik heb vanavond de parkeerlocatie voor een nieuwe cache veranderd en het eerste WP. De verandering is gewoon geacepteerd En staat ook nu netjes op de pagina... Probeer het opnieuw zou ik zeggen Maar die cache staat nog niet online zeker? Ik heb het laatst ook geprobeerd bij 1 van mij caches die al een tijdje online staat, en dan lukt het ook niet. Tjek je hebt gelijk Kleine aanpassingen plegen wel te gaan. Bijvoorbeeld in stapjes van 0,100 graad => door diverse kleinere wijzingen aan te brengen wordt het wat groter. Anders wijzigen via Kruimel / twitter. Tenzij er zeer recent iets gewijzigd is ? Geopatra.
Kruimeldief Geplaatst 27 juni 2009 Geplaatst 27 juni 2009 Bij mijn weten is er niets veranderd. Maar je mag maar eenmalig een kleine 100 meter verplaatsen. Wil je meer moet de reviewer het voor je doen. Als het niet lukt staat ook geschreven op het scherm dat je kontakt met de reviewer moet opnemen. Ga je vaker achter elkaar kleine stapjes doen dan is de cache niet meer goedgekeurd. immers, de cache is online gekomen doordat het goedgekeurd is voor die ene plek. Doe je een kleine wijziging vaker dan kun je er zeker van zijn dat gc.com de reviewer gaat vragen uit te zoeken waarom de cache een moving cache lijkt te gaan worden.
Geopatra Geplaatst 27 juni 2009 Geplaatst 27 juni 2009 Bij mijn weten is er niets veranderd. Maar je mag maar eenmalig een kleine 100 meter verplaatsen. Wil je meer moet de reviewer het voor je doen. Als het niet lukt staat ook geschreven op het scherm dat je kontakt met de reviewer moet opnemen. Ga je vaker achter elkaar kleine stapjes doen dan is de cache niet meer goedgekeurd. immers, de cache is online gekomen doordat het goedgekeurd is voor die ene plek.Doe je een kleine wijziging vaker dan kun je er zeker van zijn dat gc.com de reviewer gaat vragen uit te zoeken waarom de cache een moving cache lijkt te gaan worden. Ik bedoelde niet de zeggen, dat je dat keer op keer blijft doen, maar eenmalig,omdat je door rip oid gedwongen een kleine wijziging aan moest brengen in een waypoint. De oorzaak van dergelijk handelen is mn. ingegeven door jouw/jullie onbereikbaarheid voorheen met maandenlang wachten tot gevolg, waarvan ik goede hoop heb dat dat door je twitteren nu verleden tijd zal zijn. Geopatra.
Kruimeldief Geplaatst 27 juni 2009 Geplaatst 27 juni 2009 Ik weet dat ik bijna niet meer mijn email beantwoord, laat staan ze nog lees. Ik lees er 10 en heb er 100 bij. Zo simpel is het. Ik kan momenteel maar een manier vinden hoe ik wel te bereiken ben en dat is dan via twitter. Bericht kan normaal gesproken maar 140 karakters zijn, iedereen kan meelezen. Voordeel is dat niet iedereen op visite blijft en blijft beppen zoals met Messengers als Skype etc wel het geval is. Neemt niet weg dat het vervelend is en blijft als je weken moet wachten op een reactie als je alleen maar de coördinaten gewijzigd wilt hebben, dat met de verplichte log erbij maar een paar seconden kost
Aanbevolen berichten