Spring naar bijdragen

POI loader Loopt Vast


Mon-Roe

Aanbevolen berichten

Sinds enkele weken kan ik met POI loader geen poi's meer wegschrijven naar de Oregon 400T. Ik draai in GSAK een macro waarin ik de caches van heel nederland heb staan, maar op het moment dat POI loader zijn werk moet doen, loopt POI loader vast.

 

Ik heb al diverse macro's geprobeerd, maar het ligt volgens mij niet aan de macro's.

Ook heb ik de gegevens al naar de HD laten schrijven en dan alleen POI L opstarten om te kijken maar dat ook niet.

 

Ik heb POI L al verwijderd van de HD en het register opgeschoon, daarna opnieuw opgestart en POI L opnieuw geinstalleerd maar nog niet. Ik heb dit met een oude versie en met een nieuwe versie geprobeerd.

 

Wie heeft er nog een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn, wil graag weer een geupdate versie caches in de Oregon hebben.

 

(Gpx bestanden naar de oregon sturen gaat wel, het kan niet aan de kabel liggen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wellicht te makkelijk gedacht, maar hoeveel geduld heb je? Ik ken de macro en pomp ook wekelijks +- 17000 POI's in mijn 400T. Bij mij (Vista) krijg ik een melding dat de boel "not responding" is als ik op POI Loader klik tijdens het overzenden, maar als je geduldig 5 minuten wacht, is het toch gewoon uitgevoerd. Het lijkt er bij mij dus op dat eea vastloopt, terwijl dat dus niet zo is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal voortaan sneller hier dingen neerzetten als iets niet lukt, dan lost het zich vanzelf op. Net als met kiespijn de tandarts bellen en als je de volgende dag mag komen is de kiespijn over.

 

Zojuist de computer opnieuw opgestart, nadat POIloader opnieuw was geinstalleerd en de macro opnieuw gedraaid en nadat poiloader was opgestart stond binnen 5 minuten heel Nederland weer in de Oregon.

 

draadje kan wat mij betreft dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...