Jersepe Geplaatst 22 juni 2009 Geplaatst 22 juni 2009 Ik loop al een tijdje met het idee rond om een cache te leggen waar je d.m.v. het volgen van een tracklog de cache onderweg ergens moet vinden (door dus goed te kijken). Als ik een tracklog op mijn Garmin opsla als .gdb-bestand. Kan die tracklog dan ook worden gebruikt met een GPS van een ander merk (bv. Magellan)?
kalkendotters Geplaatst 22 juni 2009 Geplaatst 22 juni 2009 Ik loop al een tijdje met het idee rond om een cache te leggen waar je d.m.v. het volgen van een tracklog de cache onderweg ergens moet vinden (door dus goed te kijken). Als ik een tracklog op mijn Garmin opsla als .gdb-bestand. Kan die tracklog dan ook worden gebruikt met een GPS van een ander merk (bv. Magellan)? Nee, .GDB is een Garmin creatie Een universele methode om tracks te bewaren is een GPX bestand. Tegenwoordig kan elk zichzelf respecterend programma daarmee overweg (in elk geval als import :-) )
Jersepe Geplaatst 24 juni 2009 Auteur Geplaatst 24 juni 2009 Dus als ik mijn tracklog als GPX opsla, dan kan vrijwel iedereen het gebruiken?
Aanbevolen berichten