hans budel Geplaatst 21 juni 2009 Geplaatst 21 juni 2009 Goedemiddag, Ik heb sinds kort een oregon 400T. Weet iemand of er een fietssteun verkrijgbaar is voor dit model? Ik heb op de site van garmin niets kunnen vinden. Alvast bedankt voor u reactie. groetjes Hans
Mon-Roe Geplaatst 21 juni 2009 Geplaatst 21 juni 2009 Hans wij hebben een rammount houder voor de Oregon, is gelijk multifunctioneel, kan op de motor gebruikt worden, in de auto/camper en op de fiets. De houder gebruiken wij voor alle opties, maar hebben voor in de auto/camper een zuignap van rammount op de motor en de fiets zit een bolletje waar de rammount zo in gezet kan worden. houder voor in de auto icm houder en voor op de fiets in combi met houder en steun van de zuignap auto Indien niet duidelijk dan kan ik het over 2 weken laten zien aan je.
Mon-Roe Geplaatst 21 juni 2009 Geplaatst 21 juni 2009 Wat kost dat alles bij elkaar? De houder kost € 15,00 de zuignap € 25,00 en de stuurknobbel € 15,00
Team Pruttel Geplaatst 21 juni 2009 Geplaatst 21 juni 2009 Wat kost dat alles bij elkaar? De houder kost € 15,00 de zuignap € 25,00 en de stuurknobbel € 15,00 En ik lees iets over eterne voeding via USB. Werkt dat ook via een sigarettenplug en usb-oplader? Ik lees ook over verminderde leesbaarheid in direct zonlicht. Ervaar je dat als hinderlijk?
Team Pruttel Geplaatst 21 juni 2009 Geplaatst 21 juni 2009 Goedemiddag,Ik heb sinds kort een oregon 400T. Weet iemand of er een fietssteun verkrijgbaar is voor dit model? Ik heb op de site van garmin niets kunnen vinden. Alvast bedankt voor u reactie. groetjes Hans Er is trouwens een veel goedkopere oplossing met "Tie-rips". Kost 12 Euri.
geo_taz Geplaatst 21 juni 2009 Geplaatst 21 juni 2009 Ik heb een aantal maanden geleden een "Handlebar Mount Garmin Oregon" (zoek hier maar op) via een eBay shop gekocht. Zit perfect. Zelfde systeem dat ook bestaat voor de GPS60.
twin_x Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 Externe voeding via Usb werkt alleen als je een usb kabel hebt waarvan alleen maar de voedingsdraden aanwezig/aangsloten zijn. Anders gaat het toestel over op usb-overdracht modus. N.b. zo'n Usb kabel is verkrijgbaar bij Waypoint. Grtz John.
Aanbevolen berichten