TeamTobi Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Help!! Na een (te) harde reset.... denk ik, zijn alle profielen in onze Colorado verdwenen! Iemand enig idee hoe die weer terug te zetten/krijgen?? Groetjes, Astrid
kalkendotters Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Help!!Na een (te) harde reset.... denk ik, zijn alle profielen in onze Colorado verdwenen! Iemand enig idee hoe die weer terug te zetten/krijgen?? Groetjes, Astrid In het mapje \Garmin\Profiles staan de profielen, dit zijn 'gewone' XML bestanden met de extensie .GPF Ik neem dus aan dat je ze eenvoudig van een andere Colorado gebruiker kunt copieren en in het mapje plakken
TeamTobi Geplaatst 19 juni 2009 Auteur Geplaatst 19 juni 2009 iemand die ze even ergens kan uploaden zodat we ze weer terug kunnen zetten? Gaat om inhoud van deze map Garmin\Profiles....
Batt-team Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Anders kun je altijd weer nieuwe aanmaken: snelkoppeling "stel in" ""wijzig profiel" "optie" "stel profielen in" en als het goed is kun je dan een profiel toevoegen. Je moet ze dan wel weer allemaal opnieuw instellen. Succes ermee
TeamTobi Geplaatst 19 juni 2009 Auteur Geplaatst 19 juni 2009 Ja snap, had liever de hele map in 1 keer terug zonder alles opnieuw te hoeven instellen
TeamTobi Geplaatst 20 juni 2009 Auteur Geplaatst 20 juni 2009 Een backupje gekregen, hier te vinden: http://www3.telus.net/public/a5a51225/Profiles.zip
Aanbevolen berichten