Spring naar bijdragen

Gearchiveerde Caches Kleuren Niet Meer In Gsak


elisa1955

Aanbevolen berichten

Het is mij nu verschillende keren gebeurt dat ik gearchiveerde caches in mijn gps had staan. Ik ben dan aan het zoeken en kan deze natuurlijk niet vinden.

 

In principe filter ik de gearchiveerde caches uit GSAK voordat ik ze in mijn gps laad. Deze kleurden bij mij roze, dus het was ook altijd duidelijk te zien.

 

Tot kort geleden, merkte ik dat ik dus weleens gearchiveerde caches bij mij had. Wat natuurlijk heel vervelend is :thumbup:

 

Is dit bij jullie ook bekend, of zijn bij een update misschien fouten gemaakt?

 

hoe kan ik dit nu verhelpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien de macro colorize.gsk draaien waardoor je de hele omschrijving kleurt. Zonder deze macro zouden de gearchiveerde caches wel als zodanig te herkennen moeten zijn door het GC-nummer in het rood, maar misschien dat dit niet opvalt als je "hele balken" gewend bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb dit dan soms ook wel. Is de querty niet goed binnengekomen of Gsak heeft het niet aangepast.

Tja blijft vervelend. Gelukkig ben ik dan in het veld nog uitgerust met geonavigator, zodat je kan zien of hij er nog ligt.

 

Dus als je internet op je telefoon hebt, is dit misschien een optie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Dat heb ik ook gemerkt tijdens MZLE!

 

De info vanuit GSAK in de GPS is makkelijk, ook omdat deze info ook op mijn tomtom gezet wordt vanuit GSAK.

via de tomtom maak vaak ik een route naar b.v huis als ik ergens vandaan kom. een event of zo.

 

tijdens MZLE ook gedaan, en omdat de gearchiveerde gewoon in GSAK staan als actief hebben we er een gedaan die dus in het archief stond.

wat dan weer vreemd is, is dat de desbetreffende er wel gewoon nog lag, (omdat de eigenaar te lui is/was om deze op te halen...?)

 

mischien is het automatisch archiveren weer aan te passen via .com?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik ook gemerkt tijdens MZLE!

 

De info vanuit GSAK in de GPS is makkelijk, ook omdat deze info ook op mijn tomtom gezet wordt vanuit GSAK.

via de tomtom maak vaak ik een route naar b.v huis als ik ergens vandaan kom. een event of zo.

 

tijdens MZLE ook gedaan, en omdat de gearchiveerde gewoon in GSAK staan als actief hebben we er een gedaan die dus in het archief stond.

wat dan weer vreemd is, is dat de desbetreffende er wel gewoon nog lag, (omdat de eigenaar te lui is/was om deze op te halen...?)

 

mischien is het automatisch archiveren weer aan te passen via .com?

Ja klopt, ik was te lui.

Ik hou zoiezo m'n caches erg slecht bij :crybaby:

 

Beetje bezig geweest met het MZLE2009 voor te bereiden en daardoor te lui om de cache weg te halen.

 

Wat dan weer vreemd is, is dat deze gearchiveerde cache gewoon gelogd wordt als found... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dan weer vreemd is, is dat deze gearchiveerde cache gewoon gelogd wordt als found... :P

 

Lol ;)

 

 

Inmiddels heb ik van een medecacher een tip gekregen, en wel de volgende:

Ik draai nu voor ik op pad ga, de macro "Archive_Options.gsk"

 

Ik ben hierna nog niet op pad geweest, maar wat ik heb gezien, denk ik dat dit goed moet werken.

 

@mlvdburg; helaas ben ik niet in het bezit van zo'n mooie mobiel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt, ik was te lui.

Ik hou zoiezo m'n caches erg slecht bij ;)

 

Beetje bezig geweest met het MZLE2009 voor te bereiden en daardoor te lui om de cache weg te halen.

 

Wat dan weer vreemd is, is dat deze gearchiveerde cache gewoon gelogd wordt als found... :lol1:

 

dan is het goed! en omdat MZLE zo gezellig was, is het je ook vergeven... B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...