BigFurryMonster Geplaatst 18 juni 2009 Share Geplaatst 18 juni 2009 Voor regular caches wordt vaak een ammobox gebruikt. Deze zijn duurzaam en waterdicht. Twee formaten komen het vaakst voor: het 'halve' (30 cal.) en het 'hele' (50 cal.) formaat. Bestaan er dergelijke kistjes in een kleiner formaat? Dus: waterdicht en duurzaam, maar dan in 'small' formaat. Welke andere cache-dozen zijn aan te raden voor formaat 'small'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Tiuri Geplaatst 18 juni 2009 Share Geplaatst 18 juni 2009 Hallo, even een antwoord op je vraag. In Nederland zijn geen kleiner munitiekisten dan de door U aangegeven Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 18 juni 2009 Share Geplaatst 18 juni 2009 Met PVC buizen kun je alle maten zelf maken. Duurzaam, waterdicht, maar wel redelijk kostbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 18 juni 2009 Share Geplaatst 18 juni 2009 Ik heb een stuk of vier .50 kistjes staan. Maar ook staan er al 2 kokers van 75mm pvc klaar voor small caches. Maar ook een weckpot is in vele maten te krijgen, en mits het rubber niet uitgedroogd is water dicht. Ook diepvries dozen zijn prima geschikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast JackHoe Geplaatst 18 juni 2009 Share Geplaatst 18 juni 2009 (bewerkt) Onderstaande doosjes heb ik besteld, maar nog niet binnen. Over de kwaliteit kan ik dus nog weinig zeggen, maar ik vnd ze wel geinig: Container dimensions: L=1.75" x H=1" x W=1" 18 juni 2009 bewerkt door JackHoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 18 juni 2009 Share Geplaatst 18 juni 2009 Natuurlijk is er een degelijke small cachebehuizing. Aluminium uitvoering met kunststof inlegschaal. Rubber afdichtring en erg stevig. In alle gewenste kleuren te spuiten. Binnendoorsnede 10cm en hoogte 3cm. Belangstelling? Mail me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 19 juni 2009 Share Geplaatst 19 juni 2009 Ik heb ook ooit iets gezien met verbandkistjes ofzo (ook van het leger) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden