zwiepjes Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 (bewerkt) Wie heeft er voor mij een stempel van drenthe in de aanbieding. Ik wil graag een Letterbox maken en wou er een provincie stempel maken. Mischien een idee om in alle provicie's er één te maken? Bvd René (de Zwiepjes) 14 juni 2009 bewerkt door zwiepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 Daar zou ik graag bij willen aanhaken met de vraag of iemand een goed adres heeft voor het maken van een stempel. Wij willen graag een stempel van ons team logo. groetjes wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SixpackNL Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 Vistaprint! Je kunt dan je eigen ontwerp (dus niet persé alleen tekst) uploaden. Een pocketstempel is makkelijk meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Noorderlingen Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 In Deventer zit een heel mooi zaakje dat allerhande stempels verkoopt, maar ook op verzoek maakt. De website stelt niet zoveel voor, maar als je in de buurt bent, moet je er zeker eens gaan kijken: site: http://www.stempelgalerie.nl/nl/index.php Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fub Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 Ik snij zelf stempels. Als je een ontwerp hebt wat niet te gedetailleerd is (het blijft handwerk), dan zou ik misschien wel iets voor je kunnen betekenen. (De stempels in de Letterbox Brakkesteyn zijn/waren ook van mijn hand). Stuur maar een PM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 15 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2009 PM gestuurt Ik snij zelf stempels. Als je een ontwerp hebt wat niet te gedetailleerd is (het blijft handwerk), dan zou ik misschien wel iets voor je kunnen betekenen. (De stempels in de Letterbox Brakkesteyn zijn/waren ook van mijn hand). Stuur maar een PM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden