Spring naar bijdragen

Caches In Ene Database Wel, Maar Niet In Andere


Team Helmpies

Aanbevolen berichten

Ik wil in GSAK graag het volgende doen:

In een bepaalde Database wil ik regelmatig een PQ laden, en dan maak ik een selectie welke caches ik daar wel in wil laten staan, en welke niet. Als ik de volgende keer weer mijn PQ binnenhaal, wil ik de caches die ik eerder verwijderd heb, niet meer in deze database terugzien. (althans, voorlopig niet...)

Als je een cache delete in GSAK, kun je aanvinken dat je hem niet opnieuw wilt zien bij uploaden, maar dat geldt dan voor alle databases.

 

En daar gaat het nou juist om, ik wil hem in database 1 niet meer terugzien, maar in database 2 nog wel.

 

Heeft iemand daar een creatieve oplossing voor? Of denk ik weer eens te moeilijk en kan het allemaal veel simpeler...

(De reden dat ik caches niet meer terug wil zien kan ik niet dmv een selectie in mijn PQ kwijt. Het is meer iets van: Multi's met teveel WP's, plekjes die ik zelf niet zo leuk vind, of teveel omrijden en dat soort subjectieve dingen... Daarom wil ik ze in mijn algemene database ook nog wel zien, voor de momenten dat ik minder kieskeurig ben!)

 

Wat ik nu net zit te bedenken, Als ik een note schrijf bij een cache, blijft die bij het uploaden ook staan? dan kan ik daar ook een filter op zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je een cache delete in GSAK, kun je aanvinken dat je hem niet opnieuw wilt zien bij uploaden, maar dat geldt dan voor alle databases.

Dat is niet zo, de 'permanent delete' geldt slechts voor de geslecteerde database.

 

Je kan bij [Database, Maintain Permanent Delete List] de waypoint(s) zien staan die je gedelete hebt waarbij je de optie "Also stop future imports adding this back in" hebt aangevinkt. Kies je nu een andere database, dan zie je dat hier een ander lijstje staat. (GSAK versie 7.5)

 

Wat ik nu net zit te bedenken, Als ik een note schrijf bij een cache, blijft die bij het uploaden ook staan? dan kan ik daar ook een filter op zetten.

De quote blijft bestaan. Je kan ook een van de 4 user data velden hiervoor gebruiken.

bewerkt door Mars Express
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...