Kruimeldief Geplaatst 8 juni 2009 Geplaatst 8 juni 2009 De hele discussie hoor je niks van kruimeldief en dan word hij aangesproken en is hij er spontaan. Als ik in iedere discussie over geocachen mijn inbreng zou geven zou ik daarna weer uitleg moeten geven in een topic waarom het zo lang duurt eer de caches gereviewed worden. En verder redden jullie je best aardig zonder mijn inbreng. Ik vind het al leuk te lezen dat er antwoorden komen dat het niets uitmaakt omdat het "hun" niets uitmaakt. Dan denk ik, hee... nieuwe collega? Je kunt niet maar zo zeggen dat het wel of niet mag. Zo'n cache moet eerst aangeboden worden end an in zijn geheel gereviewed worden, Waar ik wel voor wil waarschuwen is de uitspraak: "Ja, het mag, want cache zus of zo hier of daar mocht het ook". Die vlieger gaat niet op. Dat kan per cache verschillen.
petervw Geplaatst 8 juni 2009 Geplaatst 8 juni 2009 Wellicht kan kruimeltje voor de zekerheid uitsluitsel geven? Wie? Kruimeltje? Ik kon je Opa zijn. Offtopic: Jij wel Haha Offtopic 2: Heb je eigenlijk al last van de pyromaan in Emmen?
Aanbevolen berichten