Spring naar bijdragen

Vertaling Van Cache


H@ria

Aanbevolen berichten

Als bij 'Split Screen Format' kiest voor 'Translate' terwijl je de SHIFT-knop ingedrukt houdt, dan verschijnt ook het scherm waarop je bron- en doeltaal in kunt voeren. Lijkt me iets minder omslachtig :crybaby: .

 

Heb dit nu ook geprobeerd. Ik kan nu inderdaad de taal invoeren, maar toch krijg ik dan het bibbernde scherm met foutmelding weer, waardoor GSAK uiteindelijk afgesloten wordt.

Onder 'Tools' 'Options' 'Advanced' 'Run splitscreen browser in "silent" mode' aanvinken.

Dan zou het moeten werken.

Succes.

 

Edit: bericht doorgehaald. Is helaas niet de juiste oplossing.

Ik heb contact gehad met de maker van HTML_Translate.

Hij vermoed dat er iets bij Google of Geocaching.com is veranderd.

Hij gaat het bekijken. Als er een oplossing van hem komt zal ik dat hier vermelden.

Ik heb antwoord gehad.

Het lijkt er op dat veranderingen op Geocaching.com er voor zorgen dat de geocachingpagina's niet meer samenwerken met de Google translation.

De macro is nu aangepast om te werken met Altavista Babel. Dit zal waarschijnlijk wel wat slechtere vertalingen opleveren, maar het werkt in ieder geval.

Wel zal je zelf de vertaalparen moeten kiezen, dit lijkt niet meer automatisch te gaan. Met de Shift ingedrukt voor Translate kiezen of met Shift ingedrukt een andere cache kiezen zorgt er voor dat het menuutje naar voren komt om de talen te kiezen. Je kunt de vertaalde pagina's eventueel opslaan als PDF-file met een PDF printerdriver, zodat je onderweg niet meer van internet afhankelijk bent.

De macro is hier te downloaden.

 

Edit: Helaas lijkt het er op dat je niet kunt inloggen, zodat je niet alle nodige informatie te zien krijgt. Deze info ook naar de maker verstuurd, zodat hij dit hopelijk kan oplossen. Het heeft waarschijnlijk alles te maken met het beveiligen van de Geocaching.com pagina's. Wordt vervolgd.

bewerkt door Powk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...