Spring naar bijdragen

Virtual Earth


jaap39ruyg

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

..... kan de link nergens vinden

 

Laat me dat even googlen: (link)

 

Of stel de vraag wat scherper....... Wat bedoel je nu precies, want 1e hit bij Google is direct raak.

De 1e hit bij Google levert niet op wat de topicstarter zoekt.

Dat googelen had ik ook bedacht, maar ik snap de vraag van de topic-starter wel als je even verder kijkt en eens op de door google voorgestelde eerste link klikt.

Je komt dan op een pagina waar op staat dat Microsoft Virtual Earth nu veranderd is in bing, maar daarna loopt iedere link die je op die pagina probeert uit op iets wat duidelijk niet met kaarten/luchtfoto's te maken heeft en eerder op een nieuw soort zoekmachine lijkt.

Dus ook ik ben heel benieuwd waar MVE gebleven is. Het was soms een heel welkome aanvulling op GE.

Wie brengt het licht?

Greetz Bloodwoosj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..... kan de link nergens vinden

 

Laat me dat even googlen: (link)

 

Of stel de vraag wat scherper....... Wat bedoel je nu precies, want 1e hit bij Google is direct raak.

De 1e hit bij Google levert niet op wat de topicstarter zoekt.

Dat googelen had ik ook bedacht, maar ik snap de vraag van de topic-starter wel als je even verder kijkt en eens op de door google voorgestelde eerste link klikt.

Je komt dan op een pagina waar op staat dat Microsoft Virtual Earth nu veranderd is in bing, maar daarna loopt iedere link die je op die pagina probeert uit op iets wat duidelijk niet met kaarten/luchtfoto's te maken heeft en eerder op een nieuw soort zoekmachine lijkt.

Dus ook ik ben heel benieuwd waar MVE gebleven is. Het was soms een heel welkome aanvulling op GE.

Wie brengt het licht?

Greetz Bloodwoosj

 

 

ik want ik ben er uit

 

ga naar de site bing.com

 

rechts boven im het scherm staan een aantal teksten

 

Bing als startpagina instellen Aanmelden Nederland Extra

 

klik nu op de tab Nederland en verander dit in het volgende scherm in "verenigde staten Engels"

 

en je zult zien dat je kunt kiezen voor Maps

 

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...