Spring naar bijdragen

Aantal Paginas Met Berichten Per Onderwerp


hesselannema

Aanbevolen berichten

Regelmatig lees ik een een topic. Dit topic bestaat uit x pagina's. Dit is zeer verwarrend voor colega posters welke ea ander hebben in gesteld. Terwijl een ieder aan de rechter zijde achter het #teken kan zien hoeveel postings er al zijn geweest in dit topic

 

Onder Instellingen/Foruminstellingen/Aantal berichten per pagina per onderwerp zichtbaar is dit nl aanpasbaar. Zelf heb ik deze nl op 50 staan, waardoor ik minder vaak van pagina hoef te veranderen.

Door op het gekleurde vierkant je voor de posting te klikken spring je automatiche naar het laast gelezen bericht in de posting. Hier door is het niet nodig om te zoeken in het bericht waar je gebleven bent.

 

Mijn vraag is nu willen jullie er eens bij stil staan als je weer van plan bent om "Dit topic bestaat uit x pagina's" of "op pagina X" te schrijfen. Dit kan nl een ander efect hebben bij een ander lezer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lijkt me ook een goed punt.

Trouwens, hele waardevolle informatie...

 

N.B.: Even het onderwerp in het juiste subforum gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die functie van "ga naar laatst ongelezen post" was me nog nooit opgevallen...

 

Ik deed altijd scroll maar raak voor een knaak, tot ik op de juiste post was gekomen :thumbup:

 

Dus bedankt dat je me hier attent op gemaakt heb, zo leer je nog es wat.. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...