Spring naar bijdragen

Gpx Naar Nüvi


Nuffie

Aanbevolen berichten

Als ik van de website van Geocaching een cache als gpx-bestand op mijn Nüvi 550 zet, dan breekt hij langere cache-omschrijvingen af. Ook vanuit GSAK doet hij dat.

Weet er iemand of er een beperking op het aantal tekens zit? En of ik dat ergens kan veranderen?

Want bij het paperless cachen mis ik soms het eind. Toch wel een beetje belangrijk :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik van de website van Geocaching een cache als gpx-bestand op mijn Nüvi 550 zet, dan breekt hij langere cache-omschrijvingen af. Ook vanuit GSAK doet hij dat.

Weet er iemand of er een beperking op het aantal tekens zit? En of ik dat ergens kan veranderen?

Want bij het paperless cachen mis ik soms het eind. Toch wel een beetje belangrijk :thumbup:

 

kijk eens hier http://jjreds01.googlepages.com/download

 

deze macro stuurt alles over wat je nodig hebt. beschrijving hints evt foto's en een aantal logs

 

werkt perfect n GSAK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorm bedankt! Het werkt inderdaad prima. Nu zit alles er als poi in en dus geen krapte in de geocache-ruimte.

Ik heb nu nog drie problemen:

1. Ik ben op slag mijn andere poi's kwijt. Waar zou ik die moeten zetten om ze gelijk mee te laten nemen?

2. Mijn Nüvi begint ruimte tekort te krijgen in zijn geheugen. Wat zou ik daar nog af kunnen gooien?

3. Er komen nog geen foto's mee. Ik ben vast een instelling vergeten.

 

Groet

Nuffie

bewerkt door Nuffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorm bedankt! Het werkt inderdaad prima. Nu zit alles er als poi in en dus geen krapte in de geocache-ruimte.

Ik heb nu nog drie problemen:

1. Ik ben op slag mijn andere poi's kwijt. Waar zou ik die moeten zetten om ze gelijk mee te laten nemen?

2. Mijn Nüvi begint ruimte tekort te krijgen in zijn geheugen. Wat zou ik daar nog af kunnen gooien?

3. Er komen nog geen foto's mee. Ik ben vast een instelling vergeten.

 

Groet

Nuffie

1 die moet je je apart laden

2 een extra sd geheugen kaart een optie, bij mijn 660 is daar een mogelijkheid toe

3 de macro maakt gebruik van spoilersync, dat moet je eerst draaien. Er staat meen ik op de link die ik je stuurde een beschrijving daarvan

 

TL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...