Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben me aan het orienteren om een GPS unit te kopen omdat het via m'n smartphone toch wel behoorlijk lastig is.

Ik twijfel tussen de Garmin Etrex Vista HCx en de Magellan Triton 500 europe.

Over de Garmin lees ik veel goeds, maar de Magellan biedt veel meer "value for money".

De Triton heeft o.a. een toch screen en dat vind ik toch wel erg fijn.

Ik lees weinig gebruikers ervaringen over de Triton 500 en wat ik lees is niet bepaald positief.

Die ervaringen zijn echter wel al van wat maanden geleden. Sindsdien zijn er nogal wat software updates uitgekomen.

Inmiddels zitten we op versie 1.56 las ik.

Heeft iemand ervaring (goed of slecht) met de Magellan Triton 500 met een recent firmware? Zitten er nog steeds zoveel bugs in het systeem en kan het systeem nog steeds crashen?

Vriendelijke groet,

Patrick

Geplaatst
Ik ben me aan het orienteren om een GPS unit te kopen omdat het via m'n smartphone toch wel behoorlijk lastig is.

Ik twijfel tussen de Garmin Etrex Vista HCx en de Magellan Triton 500 europe.

Over de Garmin lees ik veel goeds, maar de Magellan biedt veel meer "value for money".

De Triton heeft o.a. een toch screen en dat vind ik toch wel erg fijn.

Ik lees weinig gebruikers ervaringen over de Triton 500 en wat ik lees is niet bepaald positief.

Die ervaringen zijn echter wel al van wat maanden geleden. Sindsdien zijn er nogal wat software updates uitgekomen.

Inmiddels zitten we op versie 1.56 las ik.

Heeft iemand ervaring (goed of slecht) met de Magellan Triton 500 met een recent firmware? Zitten er nog steeds zoveel bugs in het systeem en kan het systeem nog steeds crashen?

Vriendelijke groet,

Patrick

nou ik denk dat die ervaringen, na paar maanden niet echt veranderd zijn.

je kan ook kijken naar welk gps meer word gebruikt.

Persoonlijk vind ik garmin gewoon goed. geen problemen mee triton heb ik nog geen ervaring mee

Geplaatst

De Triton is van Magellan. Ik zou niet voor Magellan kiezen, want die hebben alle ondersteuning voor consumenten in Europa beëindigd.

Geplaatst

Kijk dan ook nog even naar de discussies over de verschillende garmin's op de forums hiero.

Dan wordt het misschien ook duidelijk welke garmin het beste voor jou is.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...