Tukkers Geplaatst 23 mei 2009 Share Geplaatst 23 mei 2009 Gezocht: Muntiekistjes, en ander oud legermateriaal dat gebruikt kan worden als Geocache. Ik zoek eigenlijk grotere aantallen, maar heb je er een of 2 liggen waar je van af wilt, zijn die ook welkom. Gaarne contact via PB. ../Frenck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Noorderlingen Geplaatst 23 mei 2009 Share Geplaatst 23 mei 2009 Gezocht: Muntiekistjes, en ander oud legermateriaal dat gebruikt kan worden als Geocache. Ik zoek eigenlijk grotere aantallen, maar heb je er een of 2 liggen waar je van af wilt, zijn die ook welkom. Gaarne contact via PB. ../Frenck Neem eens contact op met Team Professor X. Volgens hun handtekening op het forum, moet je bij hun zijn voor "kisten groot en klein". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuitje Geplaatst 23 mei 2009 Share Geplaatst 23 mei 2009 stuur pm naar tuitje ik heb nog 20 ammo boxen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 23 mei 2009 Share Geplaatst 23 mei 2009 Ik heb er ook nog een aantal, gratis natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 23 mei 2009 Share Geplaatst 23 mei 2009 Ik heb er ook nog een aantal, gratis natuurlijk Af te halen binnen de hekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 23 mei 2009 Share Geplaatst 23 mei 2009 Af te halen binnen de hekken? nee dat niet... Je houdt wat over als een complete eenheid wordt opgeheven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 23 mei 2009 Share Geplaatst 23 mei 2009 Af te halen binnen de hekken? nee dat niet... Je houdt wat over als een complete eenheid wordt opgeheven Aha, dan zoek ik nog pio-schepjes en een nachtkijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 23 mei 2009 Share Geplaatst 23 mei 2009 hey lepman ik hou me wel aanbevolen voor een paar kistjes , pioschop (wel de inklapbare) , inklapbare infusstandaard en hebben ze nog GPS systemen in het magazijn liggen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BY Angels Geplaatst 24 mei 2009 Share Geplaatst 24 mei 2009 Ik vroeg twee weken geleden al om een tank, liefst een groene. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 24 mei 2009 Share Geplaatst 24 mei 2009 Af te halen binnen de hekken? nee dat niet... Je houdt wat over als een complete eenheid wordt opgeheven Gaan ze de Cavalerie opheffen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 24 mei 2009 Share Geplaatst 24 mei 2009 Gaan ze de Cavalerie opheffen???? Bij de tanks lijkt het er soms wel op ja Maar de verkenning wordt alleen maar groter. Lijkt me voor de infanterie ook wel handig om iets over terrein en vijand te weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 24 mei 2009 Share Geplaatst 24 mei 2009 hehe moet wel lachen om de laatste opmerkingen. Hebben ze nog een fenik over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 24 mei 2009 Share Geplaatst 24 mei 2009 Kunnen we niet een kijkdag laten organiseren voor geocachers? Fire5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 24 mei 2009 Share Geplaatst 24 mei 2009 Kunnen we niet een kijkdag laten organiseren voor geocachers? 6 en 7 juni Open Dagen Landmacht LINK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 24 mei 2009 Share Geplaatst 24 mei 2009 UITVERGRATISWEGGEGEVEN! Het loopt nu storm met pb'n mijn kant op en dat is op zich niet erg Echter, ik heb geen loods met honderden kistjes, pioschoppen etc etc Het enige wat ik had was gratis munitiekistjes en die zijn intussen verdeeld. Vorige week 4 voor het KIDS-event en nu weer een groot aantal via PB en Twitter. Het is nu dus OP Als ik er weer een aantal weet te bemachtigen zal ik die hier weer (gratis) aanbieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden