Gast 73-1011035307 Geplaatst 28 april 2002 Share Geplaatst 28 april 2002 Ondanks het slechte weer was het erg gezellig! Dank aan de organisatie. Mijn foto's staan alvast op www.marvelmedia.nl/event Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 28 april 2002 Share Geplaatst 28 april 2002 Ja, echt [b:post_uid0][i:post_uid0]SUPER[/i:post_uid0][/b:post_uid0] :exclamation: Leuk om alle gezichten bij de nick-names te zien :0 En dat weer, tja ......... het had toch ook wel weer wat Jongens, bedankt voor de leuke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D-J Geplaatst 28 april 2002 Share Geplaatst 28 april 2002 :hehe: :hehe: Sluit me aan bij de verzamelstaat van die Plaatjes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 28 april 2002 Share Geplaatst 28 april 2002 Normaal krijg je mij met geen tien paarden de deur uit als het regent. Maar op deze - zeer nat beginnende dag - heb ik toch de paraplu gepakt en mijn antieke regenjas aangetrokken en toen ging het wel. Ik vond het een geslaagd gebeuren. Blij aanwezig te zijn geweest. Iedereen bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badnews Geplaatst 28 april 2002 Share Geplaatst 28 april 2002 Gave foto's... alleen waarom zijn alle foto's met ons erop altijd zo 'mislukt'? rare gasten.. die Geocachers... Wie gaat er nou met dit weer cachen? Maar wel een super dag! Rob en Anke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 29 april 2002 Share Geplaatst 29 april 2002 bedankt voor de foto's. komen er nog meer ? (ik heb meerdere mensen met een fototoestel bezig gezien) ben benieuwd.... het was, ondanks de overvloedige regen en wind, een bijzonder leuk evenement. dank aan de organisatie. gr. yvonne & koos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
clc Geplaatst 29 april 2002 Share Geplaatst 29 april 2002 komen er nog meer ? Yep, foto's zijn met een analoog toestel gemaakt. Het ontwikkelen en digitaliseren kost enige tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flapper Geplaatst 29 april 2002 Share Geplaatst 29 april 2002 jammer dat ik het heb moeten missen, das duidelijk! Volgende keer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast lesje Geplaatst 29 april 2002 Share Geplaatst 29 april 2002 Leuke foto's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 29 april 2002 Share Geplaatst 29 april 2002 Euhm mijn verhaal kan je nu ook lezen al is het in 4 delen, de foto's komen morgen (ga nu in die plensbuien niet alles uit de auto en caravan sleuren ??? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 30 april 2002 Share Geplaatst 30 april 2002 Onze foto's van het event Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco.1971 Geplaatst 1 mei 2002 Share Geplaatst 1 mei 2002 Allemaal koele fotoos...en zoals al eerder vermeld door meerdere mensen ook leuk om namen eens te zien passen bij personen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden