Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Watchlistnotifications zijn ook weer geen emailnotificactions zoals emailnotifications bedoeld zijn :rolleyes: Ik zou niet eens weten of iemand wel of geen mail krijgt vanuit de watchlist wel of geen preminummember moet zij. Ben nooit anders geweest dan vanaf dag 1 premiummember. Nouja, dag 1 waren er geen premiummembers maar chartermembers. En met mijn spelersaccount heb ik een chartermembership.

Emailnotification is dat je kunt opgeven dat je in een straat van maximaal 80 kilometer van elke geocache een emailtje krijgt als er wat dan ook op gelogd wordt. Waar je allemaal een notification voor krijgt kun je dan zelf instellen.

Velen gebruiken het om zo snel op de hoogte te worden gebracht als er nieuwe geocaches in de buurt online komen.

Of de notification van het forum wel of niet werkt weet ik niet. Ik gebruik het niet en vindt het eigenlijk ook niet nodig. Ik heb trouwens niet eerder klachten gehoord dat het niet zou werken.

Geplaatst
Maar de notificatie en ook de owner published mail heb ik echter nooit ontvangen.

Wil je het graag alsnog hebben? De published kan ik je niet sturen omdat het al "gepublished" is, maar de notification die net daarvoor ook verstuurd wordt, kan ik je wel nasturen. Die staat "onzichtbaar" op je cachepagina.

Geplaatst
Of de notification van het forum wel of niet werkt weet ik niet. Ik gebruik het niet en vindt het eigenlijk ook niet nodig. Ik heb trouwens niet eerder klachten gehoord dat het niet zou werken.

Ben ik met je eens ga 'm uitzetten! Heb trouwens nu net 2 emails binnen! Dank voor de antwoorden ben wel weer iets wijzer! :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...