Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Waar kan ik meer info vinden over het opmaken van de cache beschrijving?Ik heb een nieuwe cache uitgezet en wil daar graag een (semi) professionele beschrijving bij. Een kennis van mij heeft wel de grafische kennis maar geen ervaring met Html etc. Hij heeft een prachtig ontwerp gemaakt met Adobe Indesign maar we kunnen dit niet op de site krijgen. wij heeft tips en/of info om hier verder mee te komen? Alle tips zijn welkom gr Montebaldo Is onmogelijk. Kort maar krachtig, maar wel een feit. Simpele HTML aanhouden.
GeoSkrapers Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Plaatjes kunnen alleen zichtbaar gemaakt worden als ze al ergens op het internet geparkeerd staan en het liefst op een stukje eigen webspace. Anders ziet de reviewer alleen maar kadertjes en in de HTMLcode verwijzingen naar de eigenaar zijn Harde schijf. Ik sta op het punt om een cache ter review aan te bieden, maar ik begrijp dus dat ik mijn plaatjes 'ergens' op het net moet zetten? Ik heb ze nu geplakt in word, en wilde dat omzetten naar HTML. Werkt dit echt niet (en moet ik dus verder aan de slag en ergens webruimte zien te krijgen) of werkt dit af en toe niet (en kan ik het eerst proberen zonder extra ingrijpen)?
Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Het mooiste is eigen webspace, maar uppen naar geocaching.com is ook mogelijk. Verschil is dat je dan de storende icoontjs ziet van al de foto's op de cachepagina. Storend voor mij als persoon, niet voor het systeem Dat is trouwens geen beperking van de cachepagina of geocaching.com. Plaatjes met je ergens op het internet parkeren. Op de manier zoals jij het wilt doen zal er zeker geen plaatje te zien zijn voor derden. Alleen voor jou omdat alleen jij toegang hebt tot je eigen harde schijf Zie plaatjes tag op deze pagina: http://www.geocaching.nl/hiding/cachehtml.php
Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 (en kan ik het eerst proberen zonder extra ingrijpen)? Je bedoelt of je het eerst allemaal op je cachepagina kunt zetten zonder dat de reviewer er naar gaat kijken of "gaat ingrijpen"? Dat kan altijd. Zolang je de cachepagina niet ter review aanbiedt kun je er mee "aanklooien" zolang je wilt Gewoon edit listing en dan het vakje uitvinken voor: "Yes, this cache is currently active (Reviewers will not see this listing unless box is checked)" Dat is het wel of niet ter review aanbieden. Het vakje staat standaard aan, dus direct uitschakelen. Zolang het vakje niet aangevinkt is, is je cache ook niet ter review aangeboden en zien de reviewers het niet in de reviewqueue
Track_leader Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Plaatjes kunnen alleen zichtbaar gemaakt worden als ze al ergens op het internet geparkeerd staan en het liefst op een stukje eigen webspace. Anders ziet de reviewer alleen maar kadertjes en in de HTMLcode verwijzingen naar de eigenaar zijn Harde schijf. Ik sta op het punt om een cache ter review aan te bieden, maar ik begrijp dus dat ik mijn plaatjes 'ergens' op het net moet zetten? Ik heb ze nu geplakt in word, en wilde dat omzetten naar HTML. Werkt dit echt niet (en moet ik dus verder aan de slag en ergens webruimte zien te krijgen) of werkt dit af en toe niet (en kan ik het eerst proberen zonder extra ingrijpen)? een beetke ISP vandaag de dag bied je webruimte aan . kpn bv geeft iedere gebruiker zijn eigen homepage ruimte als onder deel van je abo. Daarnaast zijn er veel heelveel gratis opslag plekken waar je je plaatsje kan parkeren
IkbenMamma Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Je kunt ook sites als Hyves, Photobucket en Flickr gebruiken om picts te uploaden en die urls te gebruiken...
Aanbevolen berichten