Spring naar bijdragen

Welke PDA's gebruiken jullie bij deze sport???


Aanbevolen berichten

Ik zelf ben al een tijdje opzoek naar een goede PDA waar je genoeg informatie op kunt slaan om een aantal caches te vinden met behulp van de beschrijvingen die gegeven wordt op de site.

 

En daarnaast moet hij ook nog net mijn PC kunnen communiceren.

 

Hebben jullie daar ervaring mee? En zo ja welke gebruiken jullie dan zo al??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

Ik ben zelf voorstander van een PDA met PocketPC maar dat is en zal vermoedelijk een eeuwige discussie blijven met de gebruikers van het PALM platform :lol1:

 

ik gebruik een Ipaq 5450 en ben er voor 75% tevreden over. Die andere 25% dat is het connectortje waar je langs onder bijvoorbeeld een GPS kan aansluiten dat geen HP waardig is. VEEEEEEEL TE FRAGIEL! :ph34r:

 

Met een Bluetooth GPS en TOMTOM software werkt ie wel goed om te navigeren naar de dichtstbijzijnde weg bij de cache.

 

Waar je gewoon moet op letten volgens mij: genoeg geheugen (maar dat is meestal uitbreidbaar).

 

Ik heb mezelf sedert vorige week getracteerd op een premium membership bij de .com site en nu is het echt helemaal leuk met de pocket-queries op de PDA. Bespaart me gelijk een hele hoop papier doordat ik geen printouts meer moet maken vooraleer ik naar een cache vertrek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...