Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Maak een voortuincache. Die worden volgens mij het minste geript.

Daarnaast zijn het vaak mooie tuinen waar je ze aantreft.

Het is altijd weer een verassing in welke wijk of in wat voor huis een cacher woont.

Dat maakt het spelletje nog leuker dan het al is.

Dus doe alle cachers (en jezelf ivm rip-ongevoeligheid) een groot plezier en leg minimaal 1 tuincache!

Geplaatst

Leg je cache op een plek waar "muggles" in principe niks te zoeken hebben. En verstop hem vervolgens zodanig dat een gemiddelde cacher meteen weet waar 'ie moet zijn. Hoe langer iemand moet zoeken, hoe meer kans dat 'ie gezien wordt. Dat is volgens mij hoofdzaak #1 van geripte caches. Dat er te vaak op dezelfde plek mensen gezien worden die naar iets op zoek zijn. Dat wekt nieuwsgierigheid van anderen.

Daarbij komt dat, vooral in het geval van mysteries en multi's, het vreselijk irritant is als een cache gewoon niet te vinden is terwijl je gewoon wel op het goede eindcoordinaat staat. Maar goed, ik dwaal af...

Geplaatst

Het is altijd weer een verassing in welke wijk of in wat voor huis een cacher woont.

Dus doe alle cachers (en jezelf ivm rip-ongevoeligheid) een groot plezier en leg minimaal 1 tuincache!

Ik had al het gevoel dat ik wat miste...

En natuurlijk wel zó dat je vanuit de huiskamer met een hapje :lol1: en een drankje :thumbup: de cachers kan zien zoeken/loggen

Geplaatst

Ik had al het gevoel dat ik wat miste...

En natuurlijk wel zó dat je vanuit de huiskamer met een hapje :lol1: en een drankje :thumbup: de cachers kan zien zoeken/loggen

En dat je de vinders een hapje en drankje kunt aanreiken als beloning voor het vinden.

Geplaatst

Ik ben ontroerd. Nu eens iemand het positive ziet van een voortuincache. Prima suggestie. Ik heb de slang voor het water om de cache omhoog te laten drijven er al bijliggen. Je moet zelf even de kraan openen en natuurlijk weer sluiten :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...