Barry Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Goedendag allemaal! Kan iemand mij vertellen hoe ik Waypoints/Tracks vanuit mijn GPS (Etrex HCX) kan bekijken in Google Earth? En een stap verder: hoe krijg ik een route/track vanuit Google Earth in de Etrex? Wellicht weet iemand dit. Alvast bedankt! Groeten Barry.
The Scorpios Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Goedendag allemaal! Kan iemand mij vertellen hoe ik Waypoints/Tracks vanuit mijn GPS (Etrex HCX) kan bekijken in Google Earth? En een stap verder: hoe krijg ik een route/track vanuit Google Earth in de Etrex? Wellicht weet iemand dit. Alvast bedankt! Groeten Barry. Ik upload altijd van gps naar mapsource. En in mapsource onder beeld helemaal onderaan : weergeven in GE. Andersom weet ik nog niet (gebruik ik ook nooit eigenlijk) Nelleke
Remunj Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Goedendag allemaal! Kan iemand mij vertellen hoe ik Waypoints/Tracks vanuit mijn GPS (Etrex HCX) kan bekijken in Google Earth? En een stap verder: hoe krijg ik een route/track vanuit Google Earth in de Etrex? Wellicht weet iemand dit. Alvast bedankt! Groeten Barry. Ik upload altijd van gps naar mapsource. En in mapsource onder beeld helemaal onderaan : weergeven in GE. Andersom weet ik nog niet (gebruik ik ook nooit eigenlijk) Nelleke Werkt perfect.
Team Ovis Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Of in Mapsource opslaan als gpx en dan in GE slepen. Ben je al die dikke trackpunten kwijt.
Barry Geplaatst 7 mei 2009 Auteur Geplaatst 7 mei 2009 Bedankt voor de snelle reacties! Ik heb de optie gevonden in Mapsource, nu nog even flink oefenen met het programma! Groeten Barry.
Aanbevolen berichten