tobitron Geplaatst 27 april 2009 Geplaatst 27 april 2009 Hallo Ik gebruik genuploadstats om mijn statistieken naar de pagina van GC.com te schrijven. Weet iemand een snelle cq makkelijke manier om ook de banners mee te nemen in de statistieken? Nu worden ze steeds weer verwijderd door het automatisch updaten van mijn profile Alvast bedankt voor de reacties
Powk Geplaatst 27 april 2009 Geplaatst 27 april 2009 Hallo Ik gebruik genuploadstats om mijn statistieken naar de pagina van GC.com te schrijven. Weet iemand een snelle cq makkelijke manier om ook de banners mee te nemen in de statistieken? Nu worden ze steeds weer verwijderd door het automatisch updaten van mijn profile Alvast bedankt voor de reacties Je kan je banners in het 'notes' gedeelte van de FindStatGen3 macro plaatsen. Eventueel kan je ook de titel aanpassen naar bv 'Banners'. Zie ook ons profiel.
tobitron Geplaatst 27 april 2009 Auteur Geplaatst 27 april 2009 Powk, Dank je wel voor het antwoord, Heb het lek gedicht. en zo wordt je met de dag slimmer
wout147 Geplaatst 27 april 2009 Geplaatst 27 april 2009 Je kan je banners in het 'notes' gedeelte van de FindStatGen3 macro plaatsen.Eventueel kan je ook de titel aanpassen naar bv 'Banners'. Zie ook ons profiel. Dat is inderdaad heel handig van die banners en werkt prima! Ik heb ook de GenUploadStats zojuist geinstalleerd, alleen het lukt niet om de stats automatisch op .com te krijgen? Username en pw ingevuld, de macro start gewoon, roept FindStatGen aan en deze draait gewoon normaal. Er opent een dos-schermpje en de output wordt zoals gewoonlijk netjes in een nieuw tabblad in Firefox geplakt, maar dus niet in het .com-profiel, iemand enig idee?
ZaNaBoZa Geplaatst 22 mei 2009 Geplaatst 22 mei 2009 Ik heb ook de GenUploadStats zojuist geinstalleerd, alleen het lukt niet om de stats automatisch op .com te krijgen? Username en pw ingevuld, de macro start gewoon, roept FindStatGen aan en deze draait gewoon normaal. Er opent een dos-schermpje en de output wordt zoals gewoonlijk netjes in een nieuw tabblad in Firefox geplakt, maar dus niet in het .com-profiel, iemand enig idee? Ook al is dit alweer een vraag van bijna een maand geleden en is je probleem inmiddels misschien wel opgelost, hieronder hetgeen waarom het bij mij in het verleden niet werkte. Er zijn twee verschillende versies van de Genuploadstats marcro. Één hiervan (van de hand van bushman4) is al wat ouder, en werkt niet meer samen met de pagina van geocaching.com De versie (1.47) van Hulkman, doet bij mij precies wat die behoort te doen. Misschien eerst de macro deïnstaleren en daarna opnieuw de meest recente versie van Hulkman (op)nieuw installeren. Bij mij was dit toentertijd de oplossing voor het probleem.
Nyxbug Geplaatst 19 november 2009 Geplaatst 19 november 2009 Ik probeer hetzelfde te doen, maar ze komen niet tevoorschijn. Je ziet wel het kopje 'notes' na het runnen van de macro, maar geen inhoud. Ik heb de banner vermeld in het log notes-gedeelte, niet in de user notes. Bijv: <a href="PLAATJESNAAM" width="234" height="60"></a> Weet iemand waar ik de mist in ga?
Nyxbug Geplaatst 19 november 2009 Geplaatst 19 november 2009 Jeetje, te vroeg gegild. Ik begrijp het al: de notes van de macro en niet van GSAK zelf.... Stom, stom... Maar wel heel blij met mijn banners!
Aanbevolen berichten