paulus Geplaatst 20 april 2009 Geplaatst 20 april 2009 Goede morgen, vraagje: Bij het invullen van een tekst in MapSource kun je via start/alle programma's/buro-accessoires/systeemwerkset/speciale tekens het graden teken " ° " opschrijven maar kan dat niet met een snellere manier? Er staat bij ALT+0176 maar dat werkt niet. Iemand een idee???? Groeten Paulus
0 Sivota Geplaatst 20 april 2009 Geplaatst 20 april 2009 Wat blijft iedereen nou weer door zwetsen In bericht #2 is het antwoord al gegeven. Is dat zo? Tja, ik gebruik het niet, dus niet gezien. Of kan de vragensteller dit nu op 10 verschillende manier oplossen en heeft hij er nog een paar programma's bij? Wel hulpvaardig. Toevoeging zijn soms heel aardig, maar misschien is het inderdaad soms ook handig om te stoppen met reageren voordat de vragensteller door de bomen het bos niet meer kan zien? Dus tenzij alle tips helemaal verkeerd gegeven zijn maar even afwachten of de topicstarter er wat aan heeft?
0 siwari Geplaatst 20 april 2009 Geplaatst 20 april 2009 Wat blijft iedereen nou weer door zwetsen In bericht #2 is het antwoord al gegeven. Is dat zo? Tja, ik gebruik het niet, dus niet gezien. Of kan de vragensteller dit nu op 10 verschillende manier oplossen en heeft hij er nog een paar programma's bij? Wel hulpvaardig. Toevoeging zijn soms heel aardig, maar misschien is het inderdaad soms ook handig om te stoppen met reageren voordat de vragensteller door de bomen het bos niet meer kan zien? Dus tenzij alle tips helemaal verkeerd gegeven zijn maar even afwachten of de topicstarter er wat aan heeft? Om de verwarring nog groter te maken: ik gebruik altijd ALT+248(numerieke toetsen)
0 Sivota Geplaatst 20 april 2009 Geplaatst 20 april 2009 Ja, ik kan het hier niet beoordelen, maar ik krijg toch het idee dat hier gereageerd wordt om het reageren. Ach dat zal de lol van rondhangen in zo'n topic dan zijn. Of de vraagsteller nog geholpen is weet ik niet. Morgen zoek ik alle forumgebruikers op die na vandaag nog net zo wit zijn als ik en dan gaan we voor straf een dag de heerlijke zon in. En dan 's avonds op de blaren zitten, snel klaar dan op het forum.
0 paulus Geplaatst 25 april 2009 Auteur Geplaatst 25 april 2009 Mensen bedankt, Ik ben er ondertussen wel uit............. Groeten PAULUS
Vraag
paulus
Goede morgen, vraagje:
Bij het invullen van een tekst in MapSource kun je via start/alle programma's/buro-accessoires/systeemwerkset/speciale tekens
het graden teken " ° " opschrijven maar kan dat niet met een snellere
manier? Er staat bij ALT+0176 maar dat werkt niet.
Iemand een idee????
Groeten Paulus
20 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten