The Scorpios Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Vanmiddag zag ik dat de site van gc.com veranderingen aan het ondergaan is. Ik denk dat dat ook de oorzaak is dat ik sinds een paar weken, als in inlog een scherm krijg met de vraag : Please enter your Statbar Modifier statbar URL. Wat ik ook invoer (bijv de link naar mijn statsbar of profiel) ik blijf dit scherm houden. Waar is dit voor en hoe kom ik er vanaf? Trouwens, in de nieuwe layout krijg je op site nu ook een melding wanneer vrienden voor het laatst actief op site waren. NB En toen was dat weer weg en lijkt er niets veranderd, behalve dat vervelende schermpje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Vanmiddag zag ik dat de site van gc.com veranderingen aan het ondergaan is. Ik denk dat dat ook de oorzaak is dat ik sinds een paar weken, als in inlog een scherm krijg met de vraag : Please enter your Statbar Modifier statbar URL. Wat ik ook invoer (bijv de link naar mijn statsbar of profiel) ik blijf dit scherm houden. Waar is dit voor en hoe kom ik er vanaf? Trouwens, in de nieuwe layout krijg je op site nu ook een melding wanneer vrienden voor het laatst actief op site waren. NB En toen was dat weer weg en lijkt er niets veranderd, behalve dat vervelende schermpje Bij mij niets anders als normaal? Fire5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DSprenger Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Ik zie ook geen verschil. Maar ik maak dan ook geen gebruik van aparte statistieken programmatuur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 uhhh ik denk dat je de wijzigingen van een paar weekn geleden voor het eerst gezien hebt... bij mij ook niet anders dan anders kijk op de startpage van het gc.com forum daar is een apart sectie over het wel en wee van de site jk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 18 april 2009 Auteur Share Geplaatst 18 april 2009 Vreemd, ik zie nu ook geen veranderingen meer. Hmmm misschien waren het toch al oudere veranderingen. Maar ik heb nog steeds als ik naar mijn profiel op gc.com ga de vraag Please enter your Statbar Modifier statbar URL. En ik heb toch niks bijzonders bij statistieken staan, juist alles eens weggehaald en dat helpt dus niet. Iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DSprenger Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Het lijkt over je statbar te gaan die je ook hier in je signature op dit forum gebruikt. Zie deze LINK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mars Express Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Vreemd, ik zie nu ook geen veranderingen meer. Hmmm misschien waren het toch al oudere veranderingen. Maar ik heb nog steeds als ik naar mijn profiel op gc.com ga de vraag Please enter your Statbar Modifier statbar URL. En ik heb toch niks bijzonders bij statistieken staan, juist alles eens weggehaald en dat helpt dus niet. Iemand een idee? misschien moet je even een keer je Statbar Modifier statbar URL ingeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 19 april 2009 Auteur Share Geplaatst 19 april 2009 Vreemd, ik zie nu ook geen veranderingen meer. Hmmm misschien waren het toch al oudere veranderingen. Maar ik heb nog steeds als ik naar mijn profiel op gc.com ga de vraag Please enter your Statbar Modifier statbar URL. En ik heb toch niks bijzonders bij statistieken staan, juist alles eens weggehaald en dat helpt dus niet. Iemand een idee? misschien moet je even een keer je Statbar Modifier statbar URL ingeven? Ne niet blond maar grijs en dat vaak genoeg geprobeerd. Heb vanmorgen weer een de stoffige IE gebruikt en daar gebeurt het niet bij. Dat lijkt dan toch te liggen aan Mozilla en beveiliging. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden