Spring naar bijdragen

Vernieuwingen Op Geocaching.com


The Scorpios

Aanbevolen berichten

Vanmiddag zag ik dat de site van gc.com veranderingen aan het ondergaan is. Ik denk dat dat ook de oorzaak is dat ik sinds een paar weken, als in inlog een scherm krijg met de vraag : Please enter your Statbar Modifier statbar URL. Wat ik ook invoer (bijv de link naar mijn statsbar of profiel) ik blijf dit scherm houden.

 

Waar is dit voor en hoe kom ik er vanaf?

 

Trouwens, in de nieuwe layout krijg je op site nu ook een melding wanneer vrienden voor het laatst actief op site waren.

 

NB En toen was dat weer weg en lijkt er niets veranderd, behalve dat vervelende schermpje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vanmiddag zag ik dat de site van gc.com veranderingen aan het ondergaan is. Ik denk dat dat ook de oorzaak is dat ik sinds een paar weken, als in inlog een scherm krijg met de vraag : Please enter your Statbar Modifier statbar URL. Wat ik ook invoer (bijv de link naar mijn statsbar of profiel) ik blijf dit scherm houden.

 

Waar is dit voor en hoe kom ik er vanaf?

 

Trouwens, in de nieuwe layout krijg je op site nu ook een melding wanneer vrienden voor het laatst actief op site waren.

 

NB En toen was dat weer weg en lijkt er niets veranderd, behalve dat vervelende schermpje

Bij mij niets anders als normaal?

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd, ik zie nu ook geen veranderingen meer. Hmmm misschien waren het toch al oudere veranderingen.

 

Maar ik heb nog steeds als ik naar mijn profiel op gc.com ga de vraag Please enter your Statbar Modifier statbar URL.

 

En ik heb toch niks bijzonders bij statistieken staan, juist alles eens weggehaald en dat helpt dus niet.

 

Iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd, ik zie nu ook geen veranderingen meer. Hmmm misschien waren het toch al oudere veranderingen.

 

Maar ik heb nog steeds als ik naar mijn profiel op gc.com ga de vraag Please enter your Statbar Modifier statbar URL.

 

En ik heb toch niks bijzonders bij statistieken staan, juist alles eens weggehaald en dat helpt dus niet.

 

Iemand een idee?

 

misschien moet je even een keer je Statbar Modifier statbar URL ingeven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd, ik zie nu ook geen veranderingen meer. Hmmm misschien waren het toch al oudere veranderingen.

 

Maar ik heb nog steeds als ik naar mijn profiel op gc.com ga de vraag Please enter your Statbar Modifier statbar URL.

 

En ik heb toch niks bijzonders bij statistieken staan, juist alles eens weggehaald en dat helpt dus niet.

 

Iemand een idee?

 

misschien moet je even een keer je Statbar Modifier statbar URL ingeven?

 

Ne niet blond maar grijs :thumbup: en dat vaak genoeg geprobeerd. Heb vanmorgen weer een de stoffige IE gebruikt en daar gebeurt het niet bij. Dat lijkt dan toch te liggen aan Mozilla en beveiliging. Denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...