Spring naar bijdragen

HTML tags werken niet meer.


GeoGerard

Aanbevolen berichten

Op de GC.com server werken bepaalde HTML tags niet meer.

Hetzelfde geld voor javascript en CSS.

 

Op de site van Southern California Geocachers staat het volgende:

 

HTML problems at Geocaching.com

 

Just in case anyone didn't notice, geocaching.com is having some problems with some of the changes to the site. Some HTML tags have been stripped out and some are no longer working. The owner of geocaching.com is aware of the problem and is working to resolve it.

 

For everyone out there who likes to code their own pages... For security reasons CSS and Javascript will no longer be allowed in the cache descriptions. There is a potential there for some to do bad things to the geocaching.com system as well as anyone who views the page.

 

Bij mijn weten werkt javascript op window niveau en kan het een server of thuiscomputer NIET beschadigen, daar is javascript speciaal voor gemaakt.

CSS heeft alleen invloed op de layout van een pagina.

 

Kan iemand mij precies uitleggen wat het risico hier is, ik snap het even niet... :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou, pas las ik over de Trojan: Exploit.ByteVerify (zie de viruslibrary bij Network Associates, die van McAfee).

Die maakt met Java gebruik van een bug in M$ Windows. (En nou geen discussie starten over Operating Systems hè, dat wordt toch alleen maar ontsporing van het topic.)

Dus zolang er mensen menen anderen te mogen lastigvallen met dit soort praktijken, kan ik me indenken dat sites het gebruik helaas verbieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...