evelineroos Geplaatst 12 april 2009 Geplaatst 12 april 2009 Vorig jaar Juni heb ik een Vista Hcx gekocht... Echter begint de rubberband los te laten... Ik lees al op internet dat dit een veelvoorkomend probleem is... Maar hoe kan ik dit nu het snelste oplossen? Ik woon vrij dicht bij Sailtron, hoelang duurt het hier voor dat ze het gemaakt hebben? Ik heb mijn gps in Nederland gekocht bij het knaagdier. Of moet ik even langs het knaagdier gaan en lossen zij het dan voor mij op? Ik ga over 1,5 week op vakantie en dan zouden we 'm graag meenemen...
keske27 Geplaatst 12 april 2009 Geplaatst 12 april 2009 Hallo Evelineroos, Type deze tekst eens in: Rubber Laat Los... En druk dan op zoeken??? Wie weet staat daar tussen wat je wilt weten?? Groetjes Keske27 P.S eerst lezen en dan pas vragen stellen!! Vorig jaar Juni heb ik een Vista Hcx gekocht... Echter begint de rubberband los te laten... Ik lees al op internet dat dit een veelvoorkomend probleem is... Maar hoe kan ik dit nu het snelste oplossen? Ik woon vrij dicht bij Sailtron, hoelang duurt het hier voor dat ze het gemaakt hebben? Ik heb mijn gps in Nederland gekocht bij het knaagdier. Of moet ik even langs het knaagdier gaan en lossen zij het dan voor mij op?Ik ga over 1,5 week op vakantie en dan zouden we 'm graag meenemen...
De Wijngemachtigde Geplaatst 12 april 2009 Geplaatst 12 april 2009 Niet dat ik een oplossing heb, maar ik heb wel hetzelfde probleem met mijn Garmin Etrex H. Zou supersnellekrachtlijm iets zijn?
evelineroos Geplaatst 12 april 2009 Auteur Geplaatst 12 april 2009 Zoeken dat heb ik gedaan... En info heb ik ook gevonden... Maar misschien is er iemand die mij kan vertellen hoelang ik ongeveer moet wachten voor dat t gemaakt is.... Want ik wil 'm graag meenemen op vakantie...
eSeR2008 Geplaatst 12 april 2009 Geplaatst 12 april 2009 Kijk hier eens: http://www.sailtron.nl/content.asp?CID=55
evelineroos Geplaatst 12 april 2009 Auteur Geplaatst 12 april 2009 Eser bedankt! Ik zal dinsdag gelijk even bellen... Wellicht is het dan nog gemaakt voor dat ik op vakantie ga! Morgen zijn ze waarschijnlijk niet geopend.
Team CasCo Geplaatst 12 april 2009 Geplaatst 12 april 2009 Had het zelfde probleem met mijn Etrex H en ik heb dit zelf opgelost, want meestal als je dat ergens laat doen ben je je GPS zo een paar weken kwijt en dan is het de vraag of het daarna wel lang goed blijft zitten. Ik heb de hele rubberrand los gehaald en deze ontdaan van alle lijm resten met contactspray ook de GPS goed schoon gemaakt, vervolgens goed ontvetten met alcohol en dan een supersecondelijm erop en het rubber zit weer fantastisch.
evelineroos Geplaatst 14 april 2009 Auteur Geplaatst 14 april 2009 Vandaag even gebeld met Sailtron vanmiddag weggebracht en een half uur later kreeg ik 'm weer mee.
*BaJo* Geplaatst 14 april 2009 Geplaatst 14 april 2009 (bewerkt) Klikker de klik: Ook problemen met rubber bij de kruitvat 14 april 2009 bewerkt door BaJo
haakmeer Geplaatst 14 april 2009 Geplaatst 14 april 2009 Klikker de klik: Ook problemen met rubber bij de kruitvat Ik zou daar maar geen contact lijm bij gebruiken.
Team CasCo Geplaatst 14 april 2009 Geplaatst 14 april 2009 Vandaag even gebeld met Sailtron vanmiddag weggebracht en een half uur later kreeg ik 'm weer mee. Dat is mooi snel, goede service Heb het ook wel eens anders gehoort.
eSeR2008 Geplaatst 14 april 2009 Geplaatst 14 april 2009 Vandaag even gebeld met Sailtron vanmiddag weggebracht en een half uur later kreeg ik 'm weer mee. Jiehooeeee... en nu lekker onbezorgd op vakantie
Flos Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Vandaag even gebeld met Sailtron vanmiddag weggebracht en een half uur later kreeg ik 'm weer mee. Jiehooeeee... en nu lekker onbezorgd op vakantie Is hij nu ook waterdicht?
papillonphoto Geplaatst 29 april 2009 Geplaatst 29 april 2009 Vorig jaar Juni heb ik een Vista Hcx gekocht... Echter begint de rubberband los te laten... Ik lees al op internet dat dit een veelvoorkomend probleem is... Maar hoe kan ik dit nu het snelste oplossen? Ik woon vrij dicht bij Sailtron, hoelang duurt het hier voor dat ze het gemaakt hebben? Ik heb mijn gps in Nederland gekocht bij het knaagdier. Of moet ik even langs het knaagdier gaan en lossen zij het dan voor mij op?Ik ga over 1,5 week op vakantie en dan zouden we 'm graag meenemen... Het knaagdier kan het voor je oplossen, duurt drie tot vier weken. Naar sailtron gaan heeft weinig zin. Of dubbelzijdig tape plakken.
Gast JackHoe Geplaatst 29 april 2009 Geplaatst 29 april 2009 Vorig jaar Juni heb ik een Vista Hcx gekocht... Echter begint de rubberband los te laten... Ik lees al op internet dat dit een veelvoorkomend probleem is... Maar hoe kan ik dit nu het snelste oplossen? Ik woon vrij dicht bij Sailtron, hoelang duurt het hier voor dat ze het gemaakt hebben? Ik heb mijn gps in Nederland gekocht bij het knaagdier. Of moet ik even langs het knaagdier gaan en lossen zij het dan voor mij op?Ik ga over 1,5 week op vakantie en dan zouden we 'm graag meenemen... Het knaagdier kan het voor je oplossen, duurt drie tot vier weken. Naar sailtron gaan heeft weinig zin. Of dubbelzijdig tape plakken. Goh, in bericht #8 lees ik toch iets anders; "Vandaag even gebeld met Sailtron vanmiddag weggebracht en een half uur later kreeg ik 'm weer mee. "
Aanbevolen berichten