Freud Geplaatst 25 maart 2009 Share Geplaatst 25 maart 2009 Bij de statistieken kun je met rood gemarkeerd zien waar je gecached hebt, zag ik. Is er ook ergens een dergelijke kaart te vinden van Nederland, of de Benelux? Nu zijn deze kaarten vooral leuk als je een beetje een reiziger bent. Ik kom niet erg vaak zo ver van huis, maar zo'n overzicht van Nederland lijkt me leuk om te zien. TeamFreud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFalcon Geplaatst 25 maart 2009 Share Geplaatst 25 maart 2009 Per provincie? Daar kom je volgens mij snel aan. Wanneer je de "gevonden" kaart van nederland pakt zie je vrij snel wat je al gehad hebt. Of wil je het per gemeente wellicht? Ben benieuwd hoe zo iets er uit zou zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 25 maart 2009 Share Geplaatst 25 maart 2009 Kijk een in dit forumdraadje NLRegio. Misschien is dat wat voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 25 maart 2009 Share Geplaatst 25 maart 2009 Ik weet niet of dit is wat je bedoeld? http://www .wilg.info/kaart/nlkaart.php?prov=FR-GR-DR*OV*NH-ZH-UT-FL-GE-ZL*NB-LB- Voor de 12 Provinciën Race heb ik dit kaartje op mijn coinpagina gebruikt. Kon men zien waar de coin al was geweest en nog naartoe moest. Dat kan je ook gebruiken om voor jezelf aan te geven in welke provincies je al en nog niet gecached hebt. Of er ook 1 van de Benelux is weet ik niet. Door achter de provincie het sterretje in een streepje of andersom te veranderen, verander je de kleur in rood of wit. Succes ermee! groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goofy Geplaatst 27 maart 2009 Share Geplaatst 27 maart 2009 Ik denk dat de topicstarter deze plaatjes bedoeld. Statistieken per hunter Een toevoeging van een apart kaartje voor de Benelux zou best mooi staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freud Geplaatst 28 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2009 Ik denk dat de topicstarter deze plaatjes bedoeld. Statistieken per hunterEen toevoeging van een apart kaartje voor de Benelux zou best mooi staan. Dat is nou precies wat ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden