jackie vandenberk Geplaatst 23 maart 2009 Geplaatst 23 maart 2009 (bewerkt) Sinds kort heb ik ook een colorado 300 om te geocachen . Hij bevalt me zeer goed maar jammer genoeg kan ik nu geen geocaches bestanden niet meer inladen terwijl dat in het begin wel kon . Als ik nu "Send to GPS "aanklik krijg ik geen verbinding met mijn GPS , en de melding "Install latest comunecator plugin" . Deze is geinstalleerd en geeft op de testpagina van Garmin " OK" aan .Blijkbaar heb ik teveel geexperimenteerd met de gebruiksmogelijkheden en is ergens iets fout gelopen of per ongeluk verwijderd , maar wat ? Wie kan helpen ? 27 maart 2009 bewerkt door jackie vandenberk
Mars Express Geplaatst 23 maart 2009 Geplaatst 23 maart 2009 Sinds kort heb ik ook een colorado 300 om te geocachen . Hij bevalt me zeer goed maar jammer genoeg kan ik nu geen GPX bestanden niet meer inladen terwijl dat in het begin wel kon . Blijkbaar heb ik teveel geexperimenteerd met de gebruiksmogelijkheden en is ergens iets fout gelopen maar wat ? Wie kan helpen ?wat doet ie dan (niet)?
papillonphoto Geplaatst 28 juli 2009 Geplaatst 28 juli 2009 Betere vraag: welke brouwser? (Alleen fire fox werkt goed genoeg) En via send to gps komt alleen de cache, en niet de omschrijving. Dan moet je het gpx bestand ophalen.
meelhopper Geplaatst 28 juli 2009 Geplaatst 28 juli 2009 Betere vraag: welke brouwser? (Alleen fire fox werkt goed genoeg) En via send to gps komt alleen de cache, en niet de omschrijving. Dan moet je het gpx bestand ophalen. Bij mijn Oregon komt bij "Send to GPS" ook de beschrijvving e.d..
Aanbevolen berichten