Huubm Geplaatst 22 maart 2009 Geplaatst 22 maart 2009 (bewerkt) Via geocaching.com kun je wanneer je gps is gekoppeld aan je pc de cache laden naar je colorado. Op de colorado kun je dan na de cache gevonden te hebben deze gereedmelden waardoor hij verplaatst naar de map gevonden. Mijn vraag is echter hoe krijg ik ze uit deze of uit de geocache map. Ik kan het niet vinden op de colorado. Heb het ook al via mapsource geprobeerd maar zonden succes. groet Huubm 22 maart 2009 bewerkt door Huubm
@rend Geplaatst 22 maart 2009 Geplaatst 22 maart 2009 Je Colorado op de PC aansluiten en dan zie je dat je GPS als extra schijf op je PC verschijnt. Ga naar de map "Garmin" en zo naar de map GPX daar zie je alle bestanden verschijnen en ook je geocaches en die kun je nu gewoon deleten.
Huubm Geplaatst 22 maart 2009 Auteur Geplaatst 22 maart 2009 Hee Arend bedankt. Werkt idd goed op deze manier. groet Huub
Major_Dundee Geplaatst 26 mei 2009 Geplaatst 26 mei 2009 Hallo, Dan heb ik nog een vraag die hier mooi op aansluit. Bestaat de mogelijkheid om in de Colorado alle waypoints in een keer te verwijderen? Ik heb deze mogelijk op de Colorado nog niet kunnen vinden terwijl dat bij de CS60 een fluitje van een cent is.
*BaJo* Geplaatst 26 mei 2009 Geplaatst 26 mei 2009 ga naar waypoint manager en klik op de linker knop en klik op verwijder alle waypoints
Major_Dundee Geplaatst 26 mei 2009 Geplaatst 26 mei 2009 Goh, Helemaal over heen gekeken. Makkie dus !!! Bedankt !!!
Tim Geplaatst 26 mei 2009 Geplaatst 26 mei 2009 Soms is het zo makkelijk inderdaad. Ik heb ook even lopen te klieren, ook met die caches. Grinnik weet ik het net een paar dagen staat het hier ook. Toppie!
schapen Geplaatst 16 juli 2009 Geplaatst 16 juli 2009 Soms is het zo makkelijk inderdaad.Ik heb ook even lopen te klieren, ook met die caches. Grinnik weet ik het net een paar dagen staat het hier ook. Toppie! Nog een vraagje over de caches...Is het ook mogelijk om de geocaches op de externe sd card te laden. Nu lukt het mij alleen om de geocaches in het interne memory te laden. Lijkt me makkelijk om alleen maar een ander sd kaartje erin te stoppen en je hebt de andere caches die je nodig hebt.
ShocK GT Geplaatst 16 juli 2009 Geplaatst 16 juli 2009 Soms is het zo makkelijk inderdaad.Ik heb ook even lopen te klieren, ook met die caches. Grinnik weet ik het net een paar dagen staat het hier ook. Toppie! Nog een vraagje over de caches...Is het ook mogelijk om de geocaches op de externe sd card te laden. Nu lukt het mij alleen om de geocaches in het interne memory te laden. Lijkt me makkelijk om alleen maar een ander sd kaartje erin te stoppen en je hebt de andere caches die je nodig hebt. Dat kan ook, als je op het sd kaartje een map garmin\gpx aanmaakt en ze daarin plaatst dan staan ze er netjes bij..
schapen Geplaatst 16 juli 2009 Geplaatst 16 juli 2009 Soms is het zo makkelijk inderdaad.Ik heb ook even lopen te klieren, ook met die caches. Grinnik weet ik het net een paar dagen staat het hier ook. Toppie! Nog een vraagje over de caches...Is het ook mogelijk om de geocaches op de externe sd card te laden. Nu lukt het mij alleen om de geocaches in het interne memory te laden. Lijkt me makkelijk om alleen maar een ander sd kaartje erin te stoppen en je hebt de andere caches die je nodig hebt. Dat kan ook, als je op het sd kaartje een map garmin\gpx aanmaakt en ze daarin plaatst dan staan ze er netjes bij.. Ik heb de gpx naar de sd card gekopieerd en toen intern gewist...Daarna zag de software geen Geocaches meer !!! Dus deze oplossing gaat niet werken.
averschuuren Geplaatst 16 juli 2009 Geplaatst 16 juli 2009 De map garmin op de sd kaart aanmaaken/kopieren je kunt met bv mapsourse ook kiezen of je ze op de gps of sd kaart wegschrijft AVerschuuren
schapen Geplaatst 18 juli 2009 Geplaatst 18 juli 2009 De map garmin op de sd kaart aanmaaken/kopieren je kunt met bv mapsourse ook kiezen of je ze op de gps of sd kaart wegschrijft AVerschuuren Zo heb ik het ook gedaan...maar dan ziet de colorado helemaal geen geocaches meer. ER zit blijkbaar in de xml file nog een verwijziging naar de plek. Uiteindelijk maar weer een update naar 2.9 opnieuw geinstalleerd om alles weer werkend te krijgen. Ook geprobeerd om via de macro in GSAK de driveletter te veranderen...lukt ook niet. En deze macro installeerd standaard in het interene geheugen. Misschien een extra optie in deze macro om te kunnen kiezen waar je de geocaches wilt hebben???
Aanbevolen berichten