Spring naar bijdragen

Welke Pda Voor Paperless?


MacDD

Aanbevolen berichten

Ben op zoek naar een goedkope pda voor paperless (zonder gpsr of wat dan ook). Enkel nodig om via GSAK alles erop te kieperen zodat ik geen papieren meer nodig heb (behalve om te schrijven).

Nu zijn op MP die dingen al lekker goedkoop (10 euro voor een palm Vx) , maar ik weet niet of die geschikt is. Welke modellen zijn dus geschikt?

 

Oja, ik heb dus een DS, dus is het eigenlijk wel de moeite waard? Zo'n DS is wel groot en zwaar

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb speciaal gezocht naar een PDA met VGA resolutie. Dus 640*480 pixels.

 

Maar dan ligt de prijs zeker weer vet hoog?

 

Alhoewel, ik zie dat dat begint bij 50 euro, valt goed mee.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je thuis een Ninentendo DS hebt kan het daar ook mee. Is al een draadje over.

 

 

Wilde net editten dat ik id een DS heb, maar is dat niet wat zonde en groot? en zwaar, en lastig te lezen?

Ik heb het draadje gevonden. klikkerdeklik.

 

Je hebt dus een R4 kaartje nodig. Is voordelig te bestellen. Je kunt je Nintendo dan (volgens mij) ook gebruiken als mediaplayer. Mijn zoon (Kladdegat) vindt het geweldig. ik heb de cachebeschrijvingen gezien, compleet met foto's.

 

Lastig lezen? Nee hoor.

Iets groter dan een PDA

Gewicht valt ook mee.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je thuis een Ninentendo DS hebt kan het daar ook mee. Is al een draadje over.

 

 

Wilde net editten dat ik id een DS heb, maar is dat niet wat zonde en groot? en zwaar, en lastig te lezen?

Ik heb het draadje gevonden. klikkerdeklik.

 

Je hebt dus een R4 kaartje nodig. Is voordelig te bestellen. Je kunt je Nintendo dan (volgens mij) ook gebruiken als mediaplayer. Mijn zoon (Kladdegat) vindt het geweldig. ik heb de cachebeschrijvingen gezien, compleet met foto's.

 

Lastig lezen? Nee hoor.

Iets groter dan een PDA

Gewicht valk ook mee.

 

 

Ik heb een complte NS, dus hoef enkel nog een extra 2GB kaartje te hebben. Ik ga er toch eens mee aan de slag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...