Spring naar bijdragen

Groepsorder Geocoins / Tb's / Caching Equipment


WijZijnRaar

Stemmen  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Zou jij het interessant vinden om mee te doen aan een groepsorder?

    • Ja, ik vind de losse verzendkosten hoog
      1
    • Nee, ik betaal de verzendkosten liever gewoon
      0
    • Misschien (graag toelichten)
      0


Aanbevolen berichten

Omdat wij voor verschillende andere zaken wel eens meedoen aan groepsorders, vroegen we ons af, of er ook voor iets dergelijks in de Geocaching sfeer genoeg mensen te verzamelen zijn om een groepsorder van de grond te tillen van een webshop zoals Geocaching.com, Landsharkz, CoinsAndPins, Box64, etc, etc

 

Hoe werkt een groepsorder?

 

Bij een groepsorder wordt er een verzamel-bestelling bij een webshop/winkel gedaan, waar iedereen van tevoren op in kan schrijven. Je geeft aan wat je wilt hebben, dit wordt in 1x besteld en op het adres van de organisator afgeleverd. De organisator herverpakt de grote doos in kleine doosjes/enveloppen en verstuurt ze naar je toe

 

Waarom is dat interessant?

 

Omdat de verzendkosten worden gedeeld. In plaats van de overzeese verzendkosten voor iedere losse bestelling, wordt er 1x de overzeese verzendkosten gerekend, en daarna nog losse verzendkosten binnen Nederland. En dat kan behoorlijk schelen.

 

En hoe zit dat dan met betalen?

 

Net als met gewone internetbestellingen betaal je vooruit, verder verschilt het per organisator.

 

We zijn benieuwd of er interesse is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sorry, maar ik sluit dit draadje. Er zijn hier en daar wat losse topics op dit forum waarin gezamenlijk e.e.a. besteld kan worden. Verdere activiteiten, die meer de commerciele kant op gaan en of grootschaliger worden, zijn hier niet toegestaan. Daar een poll over houden is niet zinvol. De forumregels m.b.t. tot coins zijn net aangepast en daar laten we het nu echt bij.

 

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...