Spring naar bijdragen

pda/gps combi


Aanbevolen berichten

9063125.jpg

 

Omschrijving

 

De iQue 3600 van Garmin is een meer intelligentere wijze om door de altijd drukke dag te komen. Organiser functies waarop u kan vertrouwen, inclusief kalender, contacten, to-do lists en memo pads die geintegreerd zijn met GPS sateliet navigatie mogelijkheden.

 

Nu is het mogelijk herrinnerd worden aan een afspraak, deze te zien op de electronische kaart en direct instructies te krijgen via de vriendelijke speaker tot aan de voordeur van de afspraak. Tijdens de trip kan het luisteren van muziek via de MP3 speler een welkome wijze van ontspanning zijn. Ook is het mogelijk de ingebouwde voice-recorder te benutten voor het dicteren van berichten. De Garmin iQue 3600: Een unieke wijze om de dag door te navigeren en dankzij de effectievere benutting van de tijd, meer ontspanning en vrije tijd te creëren.

 

Specificaties:

- 12 parallel channel ontvanger

- GPS preciesie: 15 meter

- Flip up, aanpasbare antenne

- Afmetingen:72x128x20,3mm

- Gewicht: 161,7 g

- Display:320x480 pixel, hoge resolutie kleuren

 

Toepassingen:

- Astaware Game Pack

- Documents To Go

- PowerOne Personal Calculator

- Star Caddy

- SplashPhoto

- En meer....

 

Het standaard iQue 3600 pakket omvat:

 

Voor meer specificaties en productvergelijkingen zie ook http://www.garmin.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

dit is dus wel mijn volgende pda :-)

al was het maar omdat ie palmOS draait :-)

Hehehehe. leuk die verschillen. Het wordt never en nooit mijn volgende PDA, juist omdat het PalmOS draait.

 

Je moet niet vergeten dat het ding heel erg kwetsbaar is en niet stootvast of watrvast, laat staan waterdicht.

 

Mijn PDA zit als ik het bij me heb en ik aan het cacher ben maet dat ding, in een slagvaste kunststoffen box die er speciaal voor gemaakt is. Mijn volgende PDA zal de nieuwe Loox worden. Tenminste als het schip met geld aan komt. Dat ding is meer dan 2x de prijs van deze IQue. Ingebouwd fototoestel, WiFi, meer geheugen, GPRS. Enz

Dat alles heb ik nu ook al maar dan alleaal als accessoires B)

 

 

He, kijk naar mijn PDA en zie een berichtje. The clock has been updated to daylight saving time...... Doet een Palm dat ook automatisch :cry:

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :yes:Denkend aan de wintertijd: Kouder dan wintertenen...

Sneeuwballen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...