MacDD Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 (bewerkt) PQGen zit nu op versie 3. Dit proggie maakt queries aan voor je en schrijft ze netjes weg op je account. Makkelijk en duidelijk tooltje, je moet wel premium zijn. Hier binnen te halen; Hit me 17 maart 2009 bewerkt door MacDD
Schatjes van Schouten Geplaatst 22 januari 2010 Geplaatst 22 januari 2010 PQGen zit nu op versie 3. Dit proggie maakt queries aan voor je en schrijft ze netjes weg op je account. Makkelijk en duidelijk tooltje, je moet wel premium zijn. Hier binnen te halen; Hit me Used this program for a long time now ... but it suddenly doesnt work anymore Maybe because of changes in the Pocket Query pages on GC.com Does anybody know where the developers website is?
Powk Geplaatst 22 januari 2010 Geplaatst 22 januari 2010 PQGen zit nu op versie 3. Dit proggie maakt queries aan voor je en schrijft ze netjes weg op je account. Makkelijk en duidelijk tooltje, je moet wel premium zijn. Hier binnen te halen; Hit me Used this program for a long time now ... but it suddenly doesnt work anymore Maybe because of changes in the Pocket Query pages on GC.com Does anybody know where the developers website is? You can find the website here. The program gcpqgen is now part of the de buren tool. See this page.
Aanbevolen berichten