Diversion600 Geplaatst 8 maart 2009 Geplaatst 8 maart 2009 Ik kreeg juist een mailtje met als titel : rmd requested WWFM V (Eindhoven) - We maken een kringetje... (Event Cache) to be archived at 3/8/2009 Eerst schrok ik al.. ik had het event toch niet gemist ??? Ik heb de datum toch goed op de kalender gezet ?? En ja.. dat heb ik , ... !!! Ik heb de cache pagina er nog eens bijgepakt en daar staat zelf in worden 2 mei.. ppff gelukkig.. Zal het aan het verschil liggen tussen amerikaanse en europese datum vermelding ?? Amerika eerst de maand en dan de dag en Europa .. althans Nederland, eerst de dag en dan de maand.. Zo zou ik kunnen uitleggen dat het event inderdaad al op 5 februari geweest zou kunnen zijn.. Toch rare jongens die Amerikanen.... het WWFM V Event is toch over de hele wereld ..?? Dan weten ze bij .com toch ook wel dat het event nog moet komen ..??
Sivota Geplaatst 8 maart 2009 Geplaatst 8 maart 2009 Ik kreeg juist een mailtje met als titel : rmd requested WWFM V (Eindhoven) - We maken een kringetje... (Event Cache) to be archived at 3/8/2009 Dan weten ze bij .com toch ook wel dat het event nog moet komen ..?? Het is een note op de cachepagina van rmd; een cacher denk ik. GC.COM heeft er niets mee te maken. Note is trouwens al weer verwijderd, zie ik.
Zugführer Geplaatst 8 maart 2009 Geplaatst 8 maart 2009 Ja... dat vond ik even een vreemd logje, heb hem maar meteen verwijderd
Sivota Geplaatst 8 maart 2009 Geplaatst 8 maart 2009 Topicstarter heeft antwoord op haar vraag. Topic (in overleg) gesloten.
Aanbevolen berichten