Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als ik op de oregon 300 met de optie geocaching navigeer naar een cache, en ik druk nogmaals op de optie geocaching vanuit het menu, kan ik een logpoging doen. Waar ik kan aangeven dat ik de cache gevonden heb.

Mijn vraag is: Wie weet hoe ik de informatie dat ik deze cache gevonden heb naar gc.com krijg? Ik heb al een upload gedaan naar GSAK en daar komt de cache inderdaad op gevonden te staan, maar hoe upload ik van de oregon naar gc.com, rechtstreeks of via GSAK?

Groet,

Eelko

Geplaatst

Op gc.com, onder "My Profile", vind je aan de rechterkant "Access My Field Notes". Klik erop en de rest wijst voor zich denk ik.

Geplaatst
Op gc.com, onder "My Profile", vind je aan de rechterkant "Access My Field Notes". Klik erop en de rest wijst voor zich denk ik.

De rest wees inderdaad voor zich. Makkelijk als je het weet. Moeilijk als je het niet weet. Maar daar is gelukkig het forum, bedankt voor de info!

Geplaatst

Sluiten kunnen alleen Moderators en Admins.

Overigens zou het jammer zijn als het draadje al gesloten was, want dan kon ik niet vertellen dat er ook een geweldige GSAK macro is om het loggen van Colorado en Oregon caches te vergemakkelijken. Zoek in de Macro lijst op het GSAK forum maar eens op Oregon. ;)

Geplaatst
Sluiten kunnen alleen Moderators en Admins.

Overigens zou het jammer zijn als het draadje al gesloten was, want dan kon ik niet vertellen dat er ook een geweldige GSAK macro is om het loggen van Colorado en Oregon caches te vergemakkelijken. Zoek in de Macro lijst op het GSAK forum maar eens op Oregon. :lol1:

Ga ik doen!! Bedankt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...