Gerben&Ilona Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 hallo wij willen graag Premium Membership worden maar nu is mijn vraag wat moet ik invullen onder het kopje First Name, moet daar je naam komen of je nickname van de site. Groeten Gerben & Ilona Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 hallo wij willen graag Premium Membership worden maar nu is mijn vraag wat moet ik invullen onder het kopje First Name, moet daar je naam komen of je nickname van de site. Groeten Gerben & Ilona Je eerste naam ofwel je voornaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-knutselaar Geplaatst 6 april 2009 Share Geplaatst 6 april 2009 Ik wil ook graag Premium Member woorden ik heeft een gratis abelement gehad bij mijn Garmin GPS maar weet niet hoe ik dit moet gebruiken weet iemand dat mischien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 6 april 2009 Share Geplaatst 6 april 2009 Ik wil ook graag Premium Member woordenik heeft een gratis abelement gehad bij mijn Garmin GPS maar weet niet hoe ik dit moet gebruiken weet iemand dat mischien Misschien kun je dit het beste even navragen bij degene van wie je het gratis abonnement gehad hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden