Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

'Vroeger' was er een draadje waar je caches ter attentie van de reviewer kon brengen, die een verkeerd cachetype hadden. Dus op de cachepagina staat bv dat het een Traditional is, maar in werkelijkheid is het een Multi.

Is dat draadje volledig verdwenen (in welk geval het waarschijnlijk geen zin heeft om dat soort caches op het forum te zetten), of wordt ik geplaagd door de niet zo handige zoekfunctie van dit forum ?

Geplaatst

Ik heb een half uur gezocht en kan het draadje ook nergens vinden.

Ook niet zonder de zoekfunctie.

Volgens mij was het ongeveer zoiets: meldingen m.b.t. foutieve cachetypen, maar zeker weten doe ik het niet.

Grtz. Larinagu.

Geplaatst

Jeetje Kalkie, dat juist jij, jij die elk onzinnige onmogelijke moeilijke pusselcache oplost of kraakt en hen zo degradeert tot de meest simpele oppaker, het draadje niet wist en kon vinden, wist je echt niet dat het onder http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=4842 stond

Maar waarom dat leerzame draadje gesloten is weet ik niet, waarschijnlijk omdat er wel weer te veel gezeurd werd, en daar houden ze hier niet van.

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Geplaatst
Maar waarom dat leerzame draadje gesloten is weet ik niet, waarschijnlijk omdat er wel weer te veel gezeurd werd, en daar houden ze hier niet van.

Dat draadje was voor de reviewer van .com die zoals bekend hier administrator is.

Als er behoefte is aan zo'n draadje kan er wat mij betreft weer 1 gestart worden.

Vanavond zal ik even uitzoeken waar dat oude topic is gebleven.

.... en daar houden ze hier niet van ...

Ik begrijp dat mensen die graag zeuren met jou contact op kunnen nemen via PM? :)

Geplaatst

Dat draadje was voor de reviewer van .com die zoals bekend hier administrator is.

Als er behoefte is aan zo'n draadje kan er wat mij betreft weer 1 gestart worden.

Vanavond zal ik even uitzoeken waar dat oude topic is gebleven.

.... en daar houden ze hier niet van ...

Ik begrijp dat mensen die graag zeuren met jou contact op kunnen nemen via PM? ;)

Nou je het zegt Ton....Barny zou ze als (opper)zeurdooscoördinator ze verzamelen toch en bundelen :shutup:?! Toch?!

Geplaatst

bundelen, naar een uitgever brengen, en van de verzamelde werken een cache maken. :shutup:

Geplaatst
bundelen, naar een uitgever brengen, en van de verzamelde werken een cache maken. ;)

Kies dan wel het goede cachetype! :shutup:

Geplaatst
bundelen, naar een uitgever brengen, en van de verzamelde werken een cache maken.

Titel: De 3 zeursjes ? :shutup:

Geplaatst
Kies dan wel het goede cachetype! :shutup:

Zeurigho?

Anyway: da' was offtopic....Ik kan het draadje ook niet zo snel vinden. Wat mij betreft is er absoluut geen bezwaar om een nieuw draadje hierover te starten ;). Mocht het oude draadje boven water komen, dan voegen wij het wel samen...

Geplaatst

Ok dan.

Om het voor kalkendotters (en anderen) wel leesbaar te houden, gaan we met z'n allen weer ontopic ;)

Samenvatting tot zover:

Oorspronkelijke draadje is weg, nog niet gevonden en er kan een nieuwe geopend worden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...