Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hoi,

het is weer een tijd geleden dat ik hier geweest ben maar daar ben ik weer:P

ik heb een vraag.

ik en mijn vriendin zijn aan het oefenen voor backpakken. alle routes die we gelopen hebben worden zijn in een tracklog opgeslagen op de gps. dit uitgelezen in mapsource werkt allemaal perfect. maar nu ben ik bezig om een website te maken met logboek en dergelijke. daar leek het mij ook leuk om op een pagina in een kaart (bijvoorbeeld google maps) de tracklog te kunnen laten zien. dus net wat je eigenlijk op gc.com hebt bij de caches. dit wilde ik ook proberen maar ik kom er niet echt uit. het is me tot dusver gelukt om google maps op te starten maar hoe ik verder moet werken of hoe ik die tracklogs te zien krijgt blijft mij een raadsel

heeft iemand dit al eens geprobeerd en zo ja met wat en hoe

alvast bedankt

timo

Geplaatst

Ik zou zeker eens kijken naar GPS Visualiser. Als je rechtsboven bv. een track laadt, dan zie je die keurig in Google Maps terug.

Voorbeeld:

Visualiser.jpg

Geplaatst

Hallo,

Ik gebruik hiervoor Geosetter.

Ik laad mijn gps files met de gebruikelijke software van de gps naar de computer en voeg daar foto's aan toe.

Ik vind het leuk om de gemaakte foto's op de juiste plaats op de route te krijgen.

Daarna start ik Geosetter en kan dan daar verder mee aan de slag.

Geplaatst
Hallo,

Ik gebruik hiervoor Geosetter.

Ik laad mijn gps files met de gebruikelijke software van de gps naar de computer en voeg daar foto's aan toe.

Ik vind het leuk om de gemaakte foto's op de juiste plaats op de route te krijgen.

Daarna start ik Geosetter en kan dan daar verder mee aan de slag.

Hij/zij willen het op een website hebben.

Geplaatst

hij:P

dat lijkt me ook wel wat. maar als dat ook voor een website beschikbaar is zou ik dat ook wel kunnen gebruiken

timo

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...