Spring naar bijdragen

Cache 2x Doen


Durgadiaan

Aanbevolen berichten

Oke, erg sportief is het niet....

Heeeel uitdagend ook niet....

 

Maar, als ik soms een hele leuke coin of TB in een cache in de buurt (die ik al eens gevonden heb) zie liggen dan ben ik haast geneigd om deze te 'vinden'.

Mag dat?

 

Groetjes!

Durgadiana

bewerkt door Durgadiaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Oke, erg sportief is het niet....

Heeeel uitdagend ook niet....

 

Maar, als ik soms een hele leuke coin of TB in een cache in de buurt (die ik al eens gevonden heb) zie liggen dan ben ik haast geneigd om deze te 'vinden'.

Mag dat?

 

Groetjes!

Durgadiana

Je kunt toch alleen de coin of tb gaan halen, zonder de cache nog een keer als found te loggen? Schrijf dan gewoon een note. Ja, of je moet het leuk vinden om jezelf voor de gek te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, de eerste keer zul je hebben moeten zoeken, de tweede keer niet. Niet zo'n hele prestatie dus. Het is not done, maar zoals zovele discussies heirover...geocachen is geen wedstrijd om zoveel mogelijk punten te scoren. Dat er statistieken zijn is eigenlijk meer voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hoi...

 

Als je een TB of coin ziet die je op weg wilt hebben, dan kan je dit beter via een write note doen.

 

Je hebt hem tenslotte al eens gevonden en om hem dan nog eens te vinden... :no:

 

Via de cache pagina , kan je onder log your visit een write note aanklikken.. dan de tb selecteren welke je dropt of op pikt en klaar..

 

 

:eek: althans.. zo werkt het als je een tb wilt droppen terwijl je de cache al hebt gevonden.... ik weet dus niet of het ook zo werkt met het retrieven van een tb of coin.. maar ik neem aan van wel.. :yes: Even proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het!

het is dus idd ook de bedoeling om Tb's die ik elders heb gevonden sneller op weg te kunnen helpen,

Echt 2x loggen is niet mijn bedoeling. Een 'write' (of hoe heet dat...) is dan een goede optie!

 

Dank voor de antwoorden!

 

Groetjes!

Durgadiana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, erg sportief is het niet....

Heeeel uitdagend ook niet....

 

Maar, als ik soms een hele leuke coin of TB in een cache in de buurt (die ik al eens gevonden heb) zie liggen dan ben ik haast geneigd om deze te 'vinden'.

Mag dat?

 

Groetjes!

Durgadiana

 

In een half jaar tijd ben ik verslaafd geraakt aan het cachen, maar ook aan coins. Daarom ga ik ook af en toe langs caches die ik al gedaan heb om een coin of TB mee te nemen. Het is toch de bedoeling dat die dingen reizen! Ik zie soms een coin meer dan een maand in een cach zitten, zeker in de wintermaanden. Dan lijkt het mij helemaal niet erg om deze op te halen en verder op weg te helpen. En zoals je al begrepen hebt, kun je dit registreren middels een "write note".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...