Spring naar bijdragen
  • 0

Numaps Lifetime

Vraag

Geplaatst

Heeft er hier iemand deze update reeds gedaan?

Ik deed deze online update gisteren , althans dat hoopte ik.

Nadat het financiële gedeelte achter de rug was had ik op mijn MyGarmin sectie van mijn account een nieuw menu voor het update en activeren van de lifetime maps.

Dit geklikt kijkt de software welke toestel ik heb , dat kun je dan weer klikken en dan gaat hij de maps op je toestel bekijken.

Volgens dat is mijn maps op het toestel uptodate????

Dit is uiteraard niet anders had ik die update niet aangekocht.

Is het misschien zo dat enkel 4 keer per jaar voor een beperkte tijd deze zijn te downloaden , of kan ik pas vanaf de volgende update hiervan gebruik maken??

Wie weet iets

Dagger38

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Nadat het financiële gedeelte achter de rug was had ik op mijn MyGarmin sectie van mijn account een nieuw menu voor het update en activeren van de lifetime maps.

Dit geklikt kijkt de software welke toestel ik heb , dat kun je dan weer klikken en dan gaat hij de maps op je toestel bekijken.

Is het misschien zo dat enkel 4 keer per jaar voor een beperkte tijd deze zijn te downloaden , of kan ik pas vanaf de volgende update hiervan gebruik maken??

Wie weet iets

Dagger38

Ik heb de update een tijd geleden al gedaan en heb nu versie City Navigator Europe NT 2009.1 van het kaartmateriaal. Welke versie heb jij?

Klopt het wel wat je zegt? Heeft de software niet gekeken naar de de unitsoftware op je GPS in plaats van het kaartmateriaal. De kaart laad je in principe niet vanaf de Garmin-site in je GPS. De Garmin-site checkt wel of je GPS geschikt is voor het kaartmateriaal. Ik heb het kaartmateriaal apart gedownload, ca. 3 GB, en daarna pas geinstalleerd.

• 0
Geplaatst

Wie weet iets

Dagger38

Ik heb de update een tijd geleden al gedaan en heb nu versie City Navigator Europe NT 2009.1 van het kaartmateriaal. Welke versie heb jij?

Klopt het wel wat je zegt? Heeft de software niet gekeken naar de de unitsoftware op je GPS in plaats van het kaartmateriaal. De kaart laad je in principe niet vanaf de Garmin-site in je GPS. De Garmin-site checkt wel of je GPS geschikt is voor het kaartmateriaal. Ik heb het kaartmateriaal apart gedownload, ca. 3 GB, en daarna pas geinstalleerd.

Ik heb dus duidelijk de NIET NT versie.

Toen ik besteld heb is wel een check gedaan naar mijn toestel , blijkbaar wordt er niet op NT versie getest...

dagger

• 0
Geplaatst

Vandaag de up-date aangeschaft, het is eigenlijk een kraskaart. Maar vandaag alleen met nieten :thumbup:. De procedure staat bij een ander forum keurig beschreven maar Firefox liet me in de steek en IE kwam een stukje verder maar toen was het ook op met de pret.

En ik was vandaag niet de enige die hier problemen ondervond. Het zal best wel een keer lukken, maar Garmin laat zich hier toch van een minder goede kant zien en dan druk ik dat nog zacht uit.

• 0
Geplaatst
Vandaag de up-date aangeschaft, het is eigenlijk een kraskaart. Maar vandaag alleen met nieten :thumbup:. De procedure staat bij een ander forum keurig beschreven maar Firefox liet me in de steek en IE kwam een stukje verder maar toen was het ook op met de pret.

En ik was vandaag niet de enige die hier problemen ondervond. Het zal best wel een keer lukken, maar Garmin laat zich hier toch van een minder goede kant zien en dan druk ik dat nog zacht uit.

Ik heb me een NT versie aangeschaft.

Gisteren de update voor die versie binnengekregen , maar met de garmin download manager liep het telkens vast.

Ik heb dus op den duur gewoon de file zelf laten sturen via firefox trouwens , deze werd dan gewoon op schijf gesaved.

Ik moest wel om de 10 minuten een pauze resume doen omdat de download gewoon stopte???

de 3 giga byte waren dan op +- 45 minuten binnen , ik ben nu up to date.

Volgens mij is de server van garmin er gewoon niet op berekend.

Wetende dat de 2009 versie waarschijnlijk de laatste versie gaat zijn op dvd (voor de rest willen ze blijkbaar met nulife verdergaan) dan zal het in de toekomst nogal wat geven.

Dus als je download stopt gewoon pause resum en hij komt mooi binnen

dagger

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...