Spring naar bijdragen

Google Map Van .nl Bijwerken Na Wijziging Nickname


Team WECA

Aanbevolen berichten

Onlangs hebben we onze nickname van Geocaching.com en .nl laten wijzigen. Dit is in korte tijd gegaan en op beide sites succesvol uitgevoerd.

 

Maar sindsdien werkt de google map, op de .nl site na aanmelding op het nl-forum, niet goed meer.

 

Als ik de kaart eigenschappen bewerkt (niet gevonden door..) staat daar nog altijd onze oude nickname. Ik kan wel onze nieuwe nickname invullen, en opslaan (bewaar voorkeuren), maar de volgende keer staat daar toch weer de oude nickname.

 

Het vreemde is nu, dat de gevonden cache ook getoond worden als not-founds. En beide nicknames (de oude en de nieuwe) opslaan bij "niet gevonden door " oude nick en nieuwe nick, lukt niet.

 

Beetje moeilijk om nu overzicht te houden....

Hoe kan ik mijn nieuwe nickname en (tijdelijk) ook de oude (totdat alle logjes bij statistieken hangen onder de nieuwe nickname) opslaan bij de instellingen als "niet gevonden door", zodat alle founds, getoond worden als founds en niet als not-founds.

 

Wie heeft de oplossing? Of is dit gewoon het probleem van veranderen van nickname?

 

Naar mijn idee is de cookies-lijst van internet explorer als vaker geleegd, en ook andere browsers laten nog de oude nickname zien bij "niet gevonden door".

Is het misschien een gevolg van de bij .nl de nickname wijziging niet is toegepast voor de kaart/forum-instelling voor de google map? Kan ik dit zelf oplossen of moet iemand van gc.nl dit oplossen voor ons?

 

groetjes en alvast bedankt voor de hulp/berichten,

 

Team WECA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, een specifiek antwoord op je vraag heb ik niet, maar het kan wel eens te maken hebben met het feit dat er een aantal funktionaliteiten niet goed werken. Misschien is het gewoon even te moeilijk behappen voor de site op dit moment.

 

Zie ook hier

 

Zo niet, dan hoop ik dat er nog een wize man of vrouw langskomt die een andere suggestie voor je heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...