BigFurryMonster Geplaatst 16 februari 2009 Geplaatst 16 februari 2009 Tussenpunten te dicht bij elkaar kunnen problemen opleveren als de tussenpunten tussencaches of tags zijn. Te dicht bij elkaar kan dus een probleem geven dat je maar zo met de cache van de ander verder gaat en het dus niet doorhebt. Even voor mijn nieuwsgierigheid: is er al een geval bekend waarbij dit gebeurde? Ik probeer me het voor te stellen. Je volgt een spoor van tags en micro's met coordinaten, en opeens kom je ergens op een plek waar je pijl weliswaar nog 50 meter aangeeft, maar je wel een mooie tag spot. Weliswaar in een andere stijl dan de vorige drie, maar hij leidt je uiteindelijk naar een cache. Als je het logboekje opent blijk je een andere cache te hebben gevonden dan degene waarnaar je op zoek was... Geniaal. Is dit wel eens gebeurd ..? Ikzelf ben wel eens bij een virtueel punt (een ANWB bordje met informatie) in een multi een zoekend stel tegengekomen. We vonden beide de info, en elkaar, waarna bleek dat we beide met een andere cache bezig waren, maar precies dezelfde informatie moesten hebben. Omdat we hier beide van onze eigen cache-pagina werkten ging het uiteraard goed.
Aanbevolen berichten