dark_angel1969 Geplaatst 23 januari 2009 Geplaatst 23 januari 2009 Is het mogelijk om meerdere kaarten, bv fietskaart, topografie en Citynavigator op een geheugenkaart te zetten? Of moet ik de kaarten blijven wisselen?
ZaNaBoZa Geplaatst 23 januari 2009 Geplaatst 23 januari 2009 Dat is mogelijk. In Mapsource alle kaarten selecteren die je wilt hebben, en daarna naar de GPSr laden.
dark_angel1969 Geplaatst 23 januari 2009 Auteur Geplaatst 23 januari 2009 Okee, bedankt voor de info. Zal het eens proberen.
GeoGup & Zoefff Geplaatst 26 januari 2009 Geplaatst 26 januari 2009 Dat klinkt gemakkelijk, maar wanneer ik de Mapsource-kaart in de GPS heb geladen en ik wil even later een Topo-kaart inladen, dan wordt de Mapsource-kaart overschreven. Ik heb wel eens beide kaarten in mijn GPS-map gehad, maar nu lukt het niet meer, ook niet wanneer ik een kaart in een aparte directory heb gecopieerd. Wat doe ik mis?? GeoGup
t-bones Geplaatst 26 januari 2009 Geplaatst 26 januari 2009 (bewerkt) De producten moeten via Mapsource gekozen worden. Je kiest eerst bv City navigator en selecteerd daar de kaart-delen die je wilt uploaden naar je GPS. NOG NIET UPLOADEN. Selecteer vervolgens in het kaart-selectiescherm de andere kaart, bv TopNL. Ook hiervan selecteer je de kaart delen die je wilt uploaden. Je hebt dan dus van twee verschillende kaart-producten bladen geselecteerd. NU ga je uploaden; alle geselecteerde kaart delen van beide producten worden nu op je GPS gezet. Op de GPS kun je -afhankelijk van het GPS type...- vervolgens bij een keuze als 'set-up map' de ingeladen producten zien, alsmede de standaard aanwezige producten (in ieder geval ook de base-map). Je kunt daar kiezen welke kaart je wilt zien door de andere 'uit' te zetten. En andersom... Succes. T-Bones (E) 26 januari 2009 bewerkt door t-bones
Jurgen & Co Geplaatst 26 januari 2009 Geplaatst 26 januari 2009 Eventueel eerst Transparant maken dan hoef je niet uit en aan te zetten.
Aanbevolen berichten