Team Professor X Geplaatst 14 januari 2009 Geplaatst 14 januari 2009 Vandaag liep ik deze winkel binnen en trof zomaar een USB/a-USB/b Kabel 1,8 meter aan voor maar € 1,49. Werkt exact hetzelfde als de originele PC-kabel die bij de 60C(s)x wordt geleverd. Zend en ontvangt data en levert voeding vanaf de PC. Hangt alleen geen labeltje GARMIN aan. Doe er je voordeel mee.
dmace Geplaatst 14 januari 2009 Geplaatst 14 januari 2009 Dat ze daar nog 1,49 voor durven vragen. (Sorry, als IT-er heb je die dingen alleen maar teveel. )
Team Professor X Geplaatst 14 januari 2009 Auteur Geplaatst 14 januari 2009 Dat ze daar nog 1,49 voor durven vragen. (Sorry, als IT-er heb je die dingen alleen maar teveel. ) Nou, bied ze aan via de goodie shop
dmace Geplaatst 14 januari 2009 Geplaatst 14 januari 2009 Ik zal eens voor je neuzen, maar dat kan wel ff duren. drukdrukdrukdruk.
keske27 Geplaatst 14 januari 2009 Geplaatst 14 januari 2009 (bewerkt) Ik zal eens voor je neuzen, maar dat kan wel ff duren. drukdrukdrukdruk. Hallo all, Neem ze mee naar het GME Event in Naarden en deel ze daar uit Hebbie ook de tijd om er een aantal op te zoeken Groetjes Keske27 14 januari 2009 bewerkt door keske27
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden