p.broersma Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 (bewerkt) Laatst bij het cachen enthousiast een TB meegenomen ( uit Goudmijn), maar die bleek thuis nog niet bij de inventory van de cache te staan. Na controle van het TB-nummer bleek deze nog niet geactiveerd te zijn. Bij de cache een berichtje geplaatst, maar tot nu toe geen reactie onvangen. Dus nu via deze weg. Aan de TB zit een "barbapapa"figuurtje. Wie o wie kan ons vertellen wat nu te doen.... Groet P.Broersma Het blijkt niet om een barbapapa te gaan maar om een Travelling Patrick. 3 januari 2009 bewerkt door p.broersma
zitawalk Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Mischien kan je nog een mailtje sturen naar de teams die voor jullie de cache hebben gevonden.
GeoVlinder Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Zit er een o (ow) of een 0 (nul) in het nummer? Misschien verkeerd gelezen?
GeoVlinder Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Heb je al gekeken of hij hier tussen staat? klik Of is ie dit: Op deze pagina staan de linkjes van de hele familie barba...: klik Hier nog 1: Barbapapa blue Barbapapa-Q En dan weet ik het ook niet meer. Succes ermee! groetjes GeoVlinder
doppie Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Ik heb ook een tb met een roze barbapapa eraan, maar die is vermist geraakt. Misschien is dit hem hij is alleen wel geactiveerd, en kwijtgeraakt in polen. Dus ik denk kleine kans.....
doppie Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 ach jammer, even in de log gekeken, het is niet mijn tb, maar deze http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...4a9b7&log=y (ik had heel even hoop )
Sivota Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Voordat iedereen verder gaat zoeken naar Barbapapa. Ik heb naar de foto gekeken op de cache pagina Deze TB is Patrick-Star, een vriendje van Sponge Bob. Dat helpt wellicht bij het oplossen. Marit
GeoVlinder Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Dank je Sivota, dan ga ik wel effe zoeken naar Patrick. Ik had die hele foto niet gezien, ik dacht geen foto hier in het draadje, dan is er geen. Fout gedacht! groetjes GeoVlinder
GeoVlinder Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Ik heb hem!!!!! Travelling Patrick Tenminste als er niet meer zijn van dezelfde. groetjes GeoVlinder edit: oké er zijn er veel meer van en aan de hanger die eraan zit te zien is deze het dus niet. Sorry.
GeoVlinder Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Sorry ik heb gezocht maar echt geen idee. Ik hoop dat de eigenaar zich zelf hier snel meld!
Aanbevolen berichten