vogelen Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Ik zie de laatste tijd geen nieuwe caches online komen op het NL kaart op de site terwijl ze er wel zijn. In ieder geval al vanaf oktober. Kwam ik vandaag achter. Weet iemand hoe dat kan en hebben meer mensen daar last van. Ik gebruik internet exploder 6. alvast bedankt voor jullie antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Ik zie de laatste tijd geen nieuwe caches online komen op het NL kaart op de site terwijl ze er wel zijn. In ieder geval al vanaf oktober. Kwam ik vandaag achter.Weet iemand hoe dat kan en hebben meer mensen daar last van. Ik gebruik internet exploder 6. alvast bedankt voor jullie antwoord Hier is je antwoord. Groeten, Powk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Inderdaad en dan nu dit draadje gesloten, wegens de bergen die rond dit onderwerp ontstaan. Het blijft niet leuk helaas, maar het gaat niet harder dan het kan. Marit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten