Spring naar bijdragen

Hoe kan jemeerdere gpx files tegelijk inladen in colorado

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een colorado 300 en via GSAK selecteer ik caches naar Mapsource.

Deze worden omgezet in Waypoints en dat wil ik niet want de colorado laadt maar 50 waypoints.

Hoe kan ik via geocaching tegelijk meerdere caches of gpx files selecteren en inladen mijn colorado.

Wie kan mij hierbij helpen?

Groetjes Paienne!

Geplaatst

Deze worden omgezet in Waypoints en dat wil ik niet want de colorado laadt maar 50 waypoints.

Hoe kan ik via geocaching tegelijk meerdere caches of gpx files selecteren en inladen mijn colorado.

Groetjes Paienne!

Een pakketje van meerdere GPX files is een Pocket Querie.

Deze kan je aanmaken op GC.com als je Premium Member ben.

Geplaatst

Groetjes Paienne!

Daar zijn meerdere mogelijkheden voor:

Er wel vanuit gaande dat je premium member van .COM bent:

* Je maakt een bookmarklist, waar je bijvoorbeeld de caches inzet die je op een bepaalde dag wilt doen. Dan heb je de keuze om van die caches een pocket querie te maken.

* Kies voor de optie "Build Pocket queries", waar je met meerdere opties het gebied waar je wilt cachen kan filteren. Op bijvoorbeeld multie's.. etc.

* Wat omslachtiger, maar heb je een watchlist dan kan je 1 voor 1 de cache aanklikken en de optie "Send to GPS", op de betreffende cachepagina selecteren.

Geplaatst

Groetjes Paienne!

Daar zijn meerdere mogelijkheden voor:

Er wel vanuit gaande dat je premium member van .COM bent:

* Je maakt een bookmarklist, waar je bijvoorbeeld de caches inzet die je op een bepaalde dag wilt doen. Dan heb je de keuze om van die caches een pocket querie te maken.

* Kies voor de optie "Build Pocket queries", waar je met meerdere opties het gebied waar je wilt cachen kan filteren. Op bijvoorbeeld multie's.. etc.

* Wat omslachtiger, maar heb je een watchlist dan kan je 1 voor 1 de cache aanklikken en de optie "Send to GPS", op de betreffende cachepagina selecteren.

Bij jouw derde optie heb je weer te maken met GPX files.

Geplaatst

Ik gebruik GSAK voor het aanmaken van GPX bestanden. Afhankelijk waar we heen gaan stel ik een home coordinaat.

Vervolgens heb ik een filter gemaakt met een afstand van bijv. 50 km rondom dat punt.

Je krijgt nu alle caches die in de database staan en binnen 50 km van dit punt liggen.

Dit kan je exporteren naar 1 GPX bestand dat je op je Colorado kan zetten.

Ik heb een beperking van 2000 caches op mijn Oregon ik weet niet wat dit op de Colorado is.

De database in GSAK vul ik met ong. 10 pocket queries zodat ik alle aktieve caches in de NL heb.

De Oregon kan ook meerdere GPX bestanden aan. Als ze maar in het mapje GPX staan leest hij ze allemaal in.

Ik hoop dat je er wat mee kan. Je moet wel premium member zijn om de pocket queries te maken.

Succes

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...