Ervani Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 (bewerkt) Ik heb de volgende vraag: $#$%^#&%%%%$$$$&^$####################### (ivm spoiler) vraag verwijderd, antwoord ontvangen allen dank 27 december 2008 bewerkt door Ervani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 De redenering klopt volgens mij en de berekening kan zeer accuraat zijn. Je kunt je alleen afvragen in hoeverre je te voet in een rechte lijn kunt verplaatsen. Hoe langer de afstand hoe lastiger dat wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeSi Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 (bewerkt) De redenering klopt volgens mij en de berekening kan zeer accuraat zijn.Je kunt je alleen afvragen in hoeverre je te voet in een rechte lijn kunt verplaatsen. Hoe langer de afstand hoe lastiger dat wordt. Een verder probleem kan het volhouden van je constante snelheid zijn. Als je heel nauwkeurig het tussenpunt wilt bepalen is deze manier mijns inziens niet heel geschikt. 27 december 2008 bewerkt door GeSi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Met een stafkaart waarop coördinaten staan en een speciaal "lineaaltje" zijn coördinaten behoorlijk nauwkeurig te berekenen. (blijkbaar heet het een kaarthoekmeter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wammus Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 (bewerkt) Coordinaten naar RD converteren, verschil X en Y uitrekenen afstand = SQRT(verschilX^2 + verschilY^2) 100 / (Totaaltijd / 10 minuten) = A (verschilX/100)*A=Xnew (verschilY/100)*A=Ynew Afhankelijk van reisrichting NO of ZW coordinaat nemen en dan Xnew & Ynew bij optellen of aftrekken. Volgens mij heb je dan je huidig coordinaat in RD. edit: oeps..foutje. 27 december 2008 bewerkt door Wammus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden